Dobra Panowie, już mam. Trochę się nie zrozumieliśmy, bo Wy pisaliście cały czas o ostatniej fazie (że tak to nazwę) wyjmowania wkładki, co raczej było oczywiste (dla mnie dopiero po rozebraniu zamka). A ja pytałem o pierwszy krok od razu po wyjęciu klamki. A jest nim zdjęcie tego pierścienia zabezpieczającego. Potem wiosełko, sprężynka itd. Suma sumarum i tak jest [automat-usunięto wulgaryzm], bo wiosełko mi się rozleciało przy zdejmowaniu pierścienia. Nie wiem, może już było po 15 latach w takim stanie, że niewiele mu trzeba było. Zdjąłem pierścień, a wiosełko już wypadło w częściach.
Teraz kupię zestaw naprawczy i po jego otrzymaniu zrobię foty, co i jak, krok po kroku.
P.S. Czy z jakiegoś innego auta pasuje taki zestaw naprawczy? Widzę, że są różne kształty tych wiosełek, poza tym to z sharana ma taki duży talerzyk. Z innych vagów tego nie mają.
Teraz kupię zestaw naprawczy i po jego otrzymaniu zrobię foty, co i jak, krok po kroku.
P.S. Czy z jakiegoś innego auta pasuje taki zestaw naprawczy? Widzę, że są różne kształty tych wiosełek, poza tym to z sharana ma taki duży talerzyk. Z innych vagów tego nie mają.