No czekam czekam na taki wyjazd, gdzie rzeczywiście sprawdzę spalanie LPG, bo jak między Świętami a nowym rokiem jechałem Radom - Krynica omijając Kielce i potem już "szlakowki" jednopasmowe to też mi wyszło 11,5l LPG/100. To było tuż po założeniu instalacji. Teraz była regulowana, bo zbyt ubogo miał.
W drugą stronę podobnie, a na dwupasmówce tempomat 140, potem już nogą dawkowałem.
Zauważyłem, że jeśli jedzie się ok. 90 km/h, to na prawdę nie problem nisko zejść - oczywiście jeśli musisz jechać w ciągu samochodów a wyprzedzanie nie ma sensu, bo i tak sznurek aut.
Żona na noPB do Łodzi z Radomia przez Tomaszów zrobiła 8,3/100, ale jechała z dzieciakami i pewnie tak jak inne auta. No i to wynik z komputera był.
Ja jak wracałem po zakupie z Suwałk do Radomia miałem na kompie 9,4 czy 10,4 noPB. No ale z 320 km to chyba ze 150 było remontami. Reszta to ścigałem się z moim Passatem 1.8T, którym jechał kolega. To też dobrze wyszło.
To o co kiedyś pytałem w innym poście - dogrzewanie robi robotę. Przy temp. -6'C auto przełącza się na gaz po ok. 1-1.5 km. Piec podgrzewa płyn, co za tym idzie reduktor szybciej dostaje temperatury. To mi się bardzo podoba.
DWA - mam napędzaną tylko jedną ośkę - może dlatego.
W drugą stronę podobnie, a na dwupasmówce tempomat 140, potem już nogą dawkowałem.
Zauważyłem, że jeśli jedzie się ok. 90 km/h, to na prawdę nie problem nisko zejść - oczywiście jeśli musisz jechać w ciągu samochodów a wyprzedzanie nie ma sensu, bo i tak sznurek aut.
Żona na noPB do Łodzi z Radomia przez Tomaszów zrobiła 8,3/100, ale jechała z dzieciakami i pewnie tak jak inne auta. No i to wynik z komputera był.
Ja jak wracałem po zakupie z Suwałk do Radomia miałem na kompie 9,4 czy 10,4 noPB. No ale z 320 km to chyba ze 150 było remontami. Reszta to ścigałem się z moim Passatem 1.8T, którym jechał kolega. To też dobrze wyszło.
To o co kiedyś pytałem w innym poście - dogrzewanie robi robotę. Przy temp. -6'C auto przełącza się na gaz po ok. 1-1.5 km. Piec podgrzewa płyn, co za tym idzie reduktor szybciej dostaje temperatury. To mi się bardzo podoba.
DWA - mam napędzaną tylko jedną ośkę - może dlatego.
150KM -> 150kW