Nie nie jest kiepski. Jest właśnie najmocniejszy bo ten sam jest w sga asz i btb. Tyle że jest najmocniejszy na znoszenie dużego niutonometru. Ale środkowy element łączący obie części dwumasu jest taki sam. Nie ma tam żadnego ulozyskowania sluzgowego czy z brązu czy jakiejś paneli slizgowej. Czyli co innego znoszenie dużego niutonometru a co innego dużą ilość pracy cyklicznej tego elementu. Tak jakbyś pytał o wytrzymałość łożysk i tu mamy ilość moto godzin pracy pod obciążeniem nominalny a pod obciążeniem bardzo dużym, przekraczającym nominał kilkukrotnie. Co z tego ze ktoś w moim aut wymieniał przede mną dwumas na ten od btb jak i ten powodował nie tyle co drgania co problem z wbijaniem biegów. Cześć tłumacz w nim jest okej bo luz jest na poziomie 1.5 zęba wieńca zębate a dopuszczalny to aż zębów. Stracił osiowosc i po temacie.
A niektóre marki jak np w toyocie mają to łożysko ślizgowe zrobione w dwumasie. Także dla mnie to czy jest to dwumas od auy czy btb to nic nie zmienia. Jednomyślnie tego nie ma i nie ma tego problemu. System tłumienia tez jest może nie taki super jak w dwumasu ale te elementy tlumia zależnie od potrzeb a nie ze się kręci od deski do deski. Troszkę tych elementów w życiu wymieniłem. W swoim sharanie 3 czy 4 razy skrzynie wyciągalem. Ostatnim razem powiedziałem ze bezapelacyjnie idzie jednomas. Tez mnie do tego przekonał Krystian który pracował u Roberta w tune up i on tam tego pozakładal w dużych ilościach i zaraz auto ladowalo na stanowisku obok na hamowni i było robione np 240 koni i 450 Nm.
A niektóre marki jak np w toyocie mają to łożysko ślizgowe zrobione w dwumasie. Także dla mnie to czy jest to dwumas od auy czy btb to nic nie zmienia. Jednomyślnie tego nie ma i nie ma tego problemu. System tłumienia tez jest może nie taki super jak w dwumasu ale te elementy tlumia zależnie od potrzeb a nie ze się kręci od deski do deski. Troszkę tych elementów w życiu wymieniłem. W swoim sharanie 3 czy 4 razy skrzynie wyciągalem. Ostatnim razem powiedziałem ze bezapelacyjnie idzie jednomas. Tez mnie do tego przekonał Krystian który pracował u Roberta w tune up i on tam tego pozakładal w dużych ilościach i zaraz auto ladowalo na stanowisku obok na hamowni i było robione np 240 koni i 450 Nm.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.