Liczba postów: 82
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
20-09-2011, 22:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2011, 20:27 przez sharanista.)
Witam, nie dawno wymieniałem u siebie w Sharanie rozrząd, na "gorąco" robiłem między czasie wymieniany altelnator - łożyska,pierśćień no i została najdroższa sprawa sprzęgiełko i regulator napięcia,musiałem te dwie ostatnie rzeczy zrobić później poniewaz częśći były za drogie i szukałem w internecie zeby kupić jak najkorzystniej no i mam. Teraz chciałbym wyjąć altelnator z Sharana, dostęp widze jest niezły, podpowie mi ktoś od czego zacząć zeby go wyjać?, jak sie napina mniej wiećej widziałem jak mechanik wyjmował. Przy okazji chciałbym sobie zmienić pasek atlelnatora bo mam spękany.
Liczba postów: 265
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
1
Witam
Właśnie wymieniałem alternator w moim sharanie.
Postaram się w najbliższym czasie zrobić instrukcję
pozdrawiam
Piszę poprawnie po Polsku.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bez wyciagania altka wymienialem sprzegielka w golfie tdi i polo wiec moze i tu sie da. Regulatory takze wymienialem w golfie, polo i transporterze T4.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 82
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
21-09-2011, 08:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2011, 08:35 przez djrafix.)
No włąśnie,te sprzęgiełka wymenienie sąm?, bo regulator to prostsa sprawa 3 sruby sie odkreca i juz, na sprzegielku tez chyba jest jaka sruba?.
Chciałym altka wyjać bo przy okazji pasek klinowy bym sobie zmienił bo spękany mam a mechanik mówił,że pojeździ jeszcze:O
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sciagacz trzeba miec do tego sprzegielka. Tu uwaga bo sa dwa rodzaje poniewaz sa dwa rodzaje altkow i jedne sa na torxa a drugie na splina. Sciagacz do kupienia na allegro w sumie za nieduze pieniadze wiec spoko. Ja po lekkim skróceniu tego sciagacza odkrecam sprzegielka na aucie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Jedyna możliwość naciągania paska jest poprzez rolke napinającą.
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Pasek żeby zamontować musisz wziąść założyć klucz chyba 13 nie jestem pewien na śrubę którą jest przykręcona rolka plastikowa która napina pasek, i odciągać do góry .
Wtedy pasek zakładasz bez problemu i powoli opuszczasz rolke.
Z tego co sobie przypominam trzeba któryś pasek zwalić żeby załozyć pasek od alternatora,a to dlatego że chyba pasek od klimy jest pierwszy na kółku a drugi od alternatora.