Liczba postów: 47
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Koledzy gdy autko zostawię na kilka godzin pod skosem, przód wyżej, to nie chce odpalić. Na równym, czy przy mrozach, w słońcu pali jak talala ale gdy zostawię go pod skosem to się pojawia problem. Po kilku kręceniach i wciskaniu gazu w końcu zaskakuje. Macie jakieś pomysły?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No to wciskanie pedału gazu napewno dużo daje.
Sprawdzilbym szczelność układu paliwowego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Sprawdź połączenie przewodów pod spodem, tu jak jest wpięty trójnik do zasilania dogrzewacza. Jest metalowy i gniją króćce.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
0
Zobacz czy przy pompie w rurce doprowadzającej paliwo (jest tam taka przezroczysta) paliwo się nie cofa i przy kręcenie nie zasysa bąbelków powietrza jeżeli jest oki to bym stawiał na rozrusznik.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Dzięki za podpowiedzi. Przyczyną okazała się uszczelka pod nastawnikiem, delikatny wyciek ropki był
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
0
05-04-2016, 15:49
Witam. Posiadam Seata Alhambre 1.9tdi 115km 2002r. Problem pojawia się gdy auto stoi na wzniesieniu nie zależnie czy przodem do góry czy do dołu. Auto kręci dłużej niż na płaskim podłożu. Różnica powiedzmy 2 sekund. Co może być przyczyną? A może ktoś z was to już przerabiał?
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
spróbuj odpalić z marszu, włóż kluczyk i od razu na rozruch zobacz czy będzie poprawa
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
0
Z marszu po podjechaniu pod górkę zgaszeniu i odrazu odpaleniu zapala normalnie