02-04-2016, 09:07
od 2010 roku kiedy to wszedl sharan i alhambra tzw dwójka. To co tu mamy to nadal sharan pierwszej generacji czyli po analogu. Drobne tylko komunikcaje miedzy elementami jest po CAN. Sterowanie jest wszystkeigo po analogu. Od tylnej wycieraczki po klime czy silnik. W nowszych autach masz modul do sterowania tylnej wycieraczki czasami osobny czasami zintegrowany w jakims zbiorczym module tylnym itd. Tu swiatla tylne zlaczane sa przez wlacznik tu co masz przy sobie w kabinie w CANie tego tak nie ma bo jest osobny modul do ktorego z takiego wlacznika idzie tylo polecenie wlacz swiatla takie a takie a ten modul na tyle w schowku zapodaje prad bezposrednio do zarowek. Dlatego tam tez zwarcie w instalcji, wlsadzenei innej zarowki jest wykryane przez modul ze za duzy pobor pradu albo za maly pobor i odnotowywane jaka blad i odlacza taki obwod. W analogu mozesz podlaczyc pdo swiatla tylne pozycyjne 5watowe zaroke nawet 55 watową i jelsi nei wywali bezpiecznika a raczje tego nei zrobi to bedzie sweicic dalej. W instalacji opartej o CAN odrazu rozlaczy obwod i jak odlaczysz ta duza zarowke i wstawisz poprawna swiatlo wroci nawet bez ruszania bezpiecznika. Dlatego stosuje sie moduly do haka holowniczego w autach opartych na instalacji CAN bo to dodatkowe zarowki sa.
SGA sa od 1995 roku i te po lifcie od 2000 orku wiecje nie bylo. Drobne zmiany w pozniejszych latach tak jak 2004 rok zdaje sie to juz nawet nei bylo odnotowane jako lift. Zmiana lusterek czy lamp to nie lift tylko zaledwie kosmetyka. Nie jest wazny rok produkcji auta czyli kiedy wyszlo z tasmy w fabryce tylo rok projektowania.
SGA sa od 1995 roku i te po lifcie od 2000 orku wiecje nie bylo. Drobne zmiany w pozniejszych latach tak jak 2004 rok zdaje sie to juz nawet nei bylo odnotowane jako lift. Zmiana lusterek czy lamp to nie lift tylko zaledwie kosmetyka. Nie jest wazny rok produkcji auta czyli kiedy wyszlo z tasmy w fabryce tylo rok projektowania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.