Kolory kabli niekoniecznie musza się zgadzać bo były różne zmiany w rocznikach i modelach. Ale numery pinów powinny się zgadzać.
Na Twoim zdjęciu jest zonk.
Pin 1 kostki wyłącznika świateł według schematu wchodzi główne zasilanie kablem żółto czarnym o przekroju 4mm dopięty do kabla żółto czerwonego od włącznika zapłonu Pin 3 nie powinien być obsadzony (chyba, że światła skandynawskie były „zamontowane” fabrycznie) a jest tam kabel czerwono żółty, jak w takim razie była zrobiona zwora do skandynawskich?
Kabel żółto czarny o przekroju 0.35 wchodzi na pin 16 wtyczki P7 modułu centralnej elektryki. Również żółto czarny 1.5 mm przechodzi przez bezpiecznik 26 i tak ma być
Na Twoim zdjęciu jest zonk.
Pin 1 kostki wyłącznika świateł według schematu wchodzi główne zasilanie kablem żółto czarnym o przekroju 4mm dopięty do kabla żółto czerwonego od włącznika zapłonu Pin 3 nie powinien być obsadzony (chyba, że światła skandynawskie były „zamontowane” fabrycznie) a jest tam kabel czerwono żółty, jak w takim razie była zrobiona zwora do skandynawskich?
Kabel żółto czarny o przekroju 0.35 wchodzi na pin 16 wtyczki P7 modułu centralnej elektryki. Również żółto czarny 1.5 mm przechodzi przez bezpiecznik 26 i tak ma być