13-01-2015, 23:36
no i trochę się wyjaśniło :-)
- za ciężkie odpalanie na zimno, szczególnie rano; był odpowiedzialny
czujnik temperatury wody na króćcu przy głowicy (14PLN)
- szarpanie na zimnym, na benzynie - brudny przepływomierz, bo na LPG wsio OK
- strzelanie w wydech na zimno (Pb) poza czujnikiem temp. wody - uszkodzona sonda Lambda, pracuje w wartościach granicznych
Tak się właśnie złożyło, że kilka usterek się zgrało w czasie, chociaż i pogoda nie była bez wpływu ( mróz nocą - ciężko odpalał, zaś plusowa za 3-5 zakręceniem ).
Zrobiłem już ponad 1000km od wyeliminowania w/w usterek, a problem odcinania na ułamek sekundy WN pozostał, szczególnie w trasie przy stałej prędkości.
Więc pozostał jeszcze tylko 1 czujnik do wymiany ... dam znać z efektów ;-)
- za ciężkie odpalanie na zimno, szczególnie rano; był odpowiedzialny
czujnik temperatury wody na króćcu przy głowicy (14PLN)
- szarpanie na zimnym, na benzynie - brudny przepływomierz, bo na LPG wsio OK
- strzelanie w wydech na zimno (Pb) poza czujnikiem temp. wody - uszkodzona sonda Lambda, pracuje w wartościach granicznych
Tak się właśnie złożyło, że kilka usterek się zgrało w czasie, chociaż i pogoda nie była bez wpływu ( mróz nocą - ciężko odpalał, zaś plusowa za 3-5 zakręceniem ).
Zrobiłem już ponad 1000km od wyeliminowania w/w usterek, a problem odcinania na ułamek sekundy WN pozostał, szczególnie w trasie przy stałej prędkości.
Więc pozostał jeszcze tylko 1 czujnik do wymiany ... dam znać z efektów ;-)
VW Sharan 2.0 ADY
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD