Liczba postów: 43
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
(28-12-2014, 00:20)ARTUROO26 napisał(a): Jeżeli była by to kostka, to na zimnym i ciepłym by nie palił. Jeżeli na ciepłym jest git to trzeba sprawdzić czujnik temp silnika. Na 2,0 nie znam się, wiec musisz wygooglowac gdzie dokładnie ten czujnik jest.
No właśnie pamiętam z innych VW starszej daty, że jeb... kostka na zimno odmawiała współpracy a na gorącym wsio ok, nie jestem elektrykiem, ale coś ktoś mi kiedyś tłumaczył; pobór mocy, amperarz, etc.....
Ale nic nie sugeruje, wszelkie sugestie mile widziane
Proszę się nie sugerować odpowiedziami innych, ten szarik zrobił blisko 180 tys w moich rękach i trochę go znam - kapryśne bydle bywa, ale do domu zawsze dowiezie
VW Sharan 2.0 ADY
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Miałem parę przypadków z kostkami i jeżeli były uszkodzone to miały kaprysy niezależne od temperatury, pory dnia i humoru Ja bym sprawdził ten czujnik, potem pozostaje dalsze szukanie
seat alhambra 1,8T
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
(28-12-2014, 00:34)ARTUROO26 napisał(a): Miałem parę przypadków z kostkami i jeżeli były uszkodzone to miały kaprysy niezależne od temperatury, pory dnia i humoru Ja bym sprawdził ten czujnik, potem pozostaje dalsze szukanie
ok, a moje zawsze jak na (- i leki +) + wilgotność, ale teraz jest sucho w powietrzu, a zaczeło się wcześniej przy opadach i temp na + w szariku, a może przełoże mu aparat zapłonowy z Cabrio i zobacze co będzie ....
te strzelanie w wydech sugeruje mi coś z zapłonem , dobrze, że jutro niedziela
VW Sharan 2.0 ADY
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD
Liczba postów: 305
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
0
Albo kręcisz rozrusznikiem, gromadzi się paliwo i wtedy może postrzelic, sprawdź ten czujnik co ci mówię bo mi to nie wygląda na zapłon chyba, że jest źle ustawiony
seat alhambra 1,8T
Liczba postów: 43
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
0
28-12-2014, 01:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2014, 01:42 przez Szeroki.)
(28-12-2014, 01:00)ARTUROO26 napisał(a): Albo kręcisz rozrusznikiem, gromadzi się paliwo i wtedy może postrzelic, sprawdź ten czujnik co ci mówię bo mi to nie wygląda na zapłon chyba, że jest źle ustawiony
Zapłon stroboskopem sprawdzałem, jest ok - to coś z elekpstryką musi być, a ja się na tym nie wyznaję Ale, ....... człowiek uczy się całe życie, jutro wznawiam walkę
Kolejne sugestie ?
aha, całe ECU czyta przez pierwsze 3 min mapy zapisane w pamięci, więc działanie jakiekolwiek czujnika, Lambda, etc.. nie ma wpływu - tak mi odpisali na Facebook groop użytkownicy z Niemiec, szukać w kabelkach ... izolacja, styki, kostki
Ich bin ganz Froh
Ale jak KAT zapchany to Lambda brak info, a ja mam blisko 400tys na liczniku, i stad te info o błedzie na VAG, jutro zapodam 3,5 Volta sondzie ....
Kupię VW Sharan na gażniku ! oferty na priv
VW Sharan 2.0 ADY
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 20
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
(27-12-2014, 23:41)Szeroki napisał(a): (27-12-2014, 23:15)szparag86 napisał(a): możesz najpierw sprawdzić te czujniki:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...71#pid2571
Dzięki za link, ale ADY 2.0 to nie jest VR6 2.8
A w VR'ach to była norma bo miałem VW Corrado VR6
To tylko przykład że czujniki można sprawdzić a nie od raz wymieniać, poszukaj tylko jaka mają mieć rezystencję i zmierz. Co do kata, jak ja miałem zatkany bo przy kolizji został lekko wgnieciony to zapalał ładnie i dopiero po jakimś czasie tracił moc. Po kilku "przegazówkach" robił się czerwony. Ale to akurat było w oplu.
Liczba postów: 39
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam ponownie
No kolego Szeroki do końca się nie zrozumieliśmy, z tego co ja wiem(nie sugeruj się tym ja nie jestem mechanikiem) to czujnik halla znajduje się w aparacie zapłonowym(MK1) i to jest czujnik położenia wałka rozrządu.A czujnik położenia wału jest za filtrem oleju(coś takiego http://allegro.pl/czujnik-polozenia-walu...01192.html) Mi on robił całą robotę z tym czasowym brakiem prądu.
Proste doświadczenie,weś kogoś i odkręć jedną świece i kręć silnikiem czy ma iskrę czy nie. Jeśli nie to na 90% ten czujnik.
Napisz jakie rezultaty z moją sugestią.Powodzenia
Liczba postów: 234
Liczba wątków: 20
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
A z rozrusznikiem wszystko jest ok?? W renaultach trzeba było stosować jakieś ekrany po powodował zakłócenia i tez podobne cyrki się działy.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Mnie się wydaje, że nie ma dostępu do papu, czyli paliwka, ale sam jestem ciekawy co powiedzieli w serwisie lub mechanika ?
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
0
Hej mam podobny problem tylko ze mój strasznie szarpie rano na gazie a na benzynce normalnie igla,tylko że pali normalnie.Odcina mi go przy 4500 tak widzę włąśnie kolega napisał że przyczyną był czujnik halla ale który ten na aparacie zapłonowym?
|