28-12-2014, 00:03
(27-12-2014, 23:52)grykus napisał(a): Witam
No ja kolego mogę ci tylko zasugerować to sekundowe odcięcie prądu.Ja w swoim szarkim 2,0 miałem to samo przekaźnik 30 odcinał mi prąd na zapłon mogłem sobie kręcić do woli,jak masz gdzieś możliwość sprawdź czujnik położenia wału,pożycz może od kogoś i zobacz czy będzie to samo. Mi po wymianie pomogło.
Pozdrawiam
Witam,
temat przekażnika 30 wertowałem przez 1 rok na tym forum, bardzo niemiłe objawy - jak przy wyprzedzaniu TIR'a auto gaśnie nagle ni stąd ni z owąd
i sam doszedłem do tego, teraz mam 30 zawsze w zapasie i teraz też nowa, zakładana stara sztuka - to samo. Czujnik położenia wału, czyli czujnik Halla, wymieniony ( orginal Bosch ) i bez zmian, tylko po wykasowaniu błędów już pracuja w normalnym trybie, a nie awaryjnym - czyli odcięcie przy 4500.
Dzięki za sugestie
Czy ktoś wymieniał kostkę stacyjki w Sharanie ?
Kiedyś miałem podobny problem w VW G2 G60 i przyczyną była wypalona kostka stacyjki - ktoś przerabiał temat?
VW Sharan 2.0 ADY
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD
VW Golf 1 Cabrio
Mercedes Benz W201 190 DTM EVO
VW T3 Multivan 1.6TD