22-03-2011, 21:10
Witam
Mam problem z moim Szarikiem mianowicie autko nie odpala. Auto przeszło remont głowicy wymieniona uszczelka splanowana głowica rozrząd itp. przez pierwsze 3 dni autko latało super i na benzynie i na gazie. Zachciało mi się wymieniać płyn chłodniczy wymieniłem go ale zapomniałem zakręcić korka od zbiorniczka wtedy zaczął przerywać gaz ale jakoś dało się z tym żyć niestety w pewnym momencie auto zgasło dokładnie podczas cofania i już nie odpaliło.
Silnik 2.0 8v rocznik 1997
co sprawdziłem:
- komputer pokazuje "zestyk biegu jałowego"
- iskra jest
- paliwo jest, pompka chodzi ciśnienie na pompce jest bo sprawdzałem
- rozrusznik kręci
- żadnych alarmów niema
co jest najsmieszniejsze auto po wzięciu na hol i osiągnięciu nie zbednej temperatury do włączenia gazu odpala i jazdę można kontynuować na gazie, jest to instalacja montowana seryjnie w belgii skąd pochodzi auto także ciężko się do niej dostać a jest na tyle nieprzyjemna że nie mogę odpalić z gazu nawet awaryjnie
no i moje pytanie co to może być ?
co odpowiada za otwieranie wtrysków ?
czy jest coś takiego jak czujnik wstrząsowy w szarikach ?
ewentualnie jakiś inny czujnik blokujący wtryski ? bezpieczniki , przekaźniki od wtrysków gdzie są zlokalizowane itd.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
Maciej
Mam problem z moim Szarikiem mianowicie autko nie odpala. Auto przeszło remont głowicy wymieniona uszczelka splanowana głowica rozrząd itp. przez pierwsze 3 dni autko latało super i na benzynie i na gazie. Zachciało mi się wymieniać płyn chłodniczy wymieniłem go ale zapomniałem zakręcić korka od zbiorniczka wtedy zaczął przerywać gaz ale jakoś dało się z tym żyć niestety w pewnym momencie auto zgasło dokładnie podczas cofania i już nie odpaliło.
Silnik 2.0 8v rocznik 1997
co sprawdziłem:
- komputer pokazuje "zestyk biegu jałowego"
- iskra jest
- paliwo jest, pompka chodzi ciśnienie na pompce jest bo sprawdzałem
- rozrusznik kręci
- żadnych alarmów niema
co jest najsmieszniejsze auto po wzięciu na hol i osiągnięciu nie zbednej temperatury do włączenia gazu odpala i jazdę można kontynuować na gazie, jest to instalacja montowana seryjnie w belgii skąd pochodzi auto także ciężko się do niej dostać a jest na tyle nieprzyjemna że nie mogę odpalić z gazu nawet awaryjnie
no i moje pytanie co to może być ?
co odpowiada za otwieranie wtrysków ?
czy jest coś takiego jak czujnik wstrząsowy w szarikach ?
ewentualnie jakiś inny czujnik blokujący wtryski ? bezpieczniki , przekaźniki od wtrysków gdzie są zlokalizowane itd.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi
Maciej