Witam, piszę na tym forum po raz pierwszy, więc z góry przepraszam za ewentualne błędy.
Mam problem z Sharanem '03 1.9 TDI 130 KM, którego nawet mój mechanik nie potrafi rozwiązać.
Otóż w czasie jazdy, przy pedale gazu wciśniętym do połowy lub więcej, niezależnie od biegu, silnik bardzo buczy i przenosi drgania na karoserię. Równo przy 2000 obr/min drżenie uspokaja się nagle i wszystko jest elegancko, tak na każdym biegu.
Jeździłem paroma autami z rozwaloną dwumasą i to nie jest to. Nie telepie budą, sprzęgło nie hałasuje, przy gaszeniu też elegancko.
To są drgania o wysokiej częstotliwości, aż deska wchodzi w rezonans.
Sytuacja ma miejsce WYŁĄCZNIE przy mocniejszym wciśnięciu gazu podczas jazdy i tylko do wspomnianych 2000 obr/min. Ta granica jest bardzo wyraźna.
Poza tym brak niepokojących zjawisk. Auto ładnie przyspiesza w całym zakresie obrotów, nie kopci i równo pracuje.
Mam problem z Sharanem '03 1.9 TDI 130 KM, którego nawet mój mechanik nie potrafi rozwiązać.
Otóż w czasie jazdy, przy pedale gazu wciśniętym do połowy lub więcej, niezależnie od biegu, silnik bardzo buczy i przenosi drgania na karoserię. Równo przy 2000 obr/min drżenie uspokaja się nagle i wszystko jest elegancko, tak na każdym biegu.
Jeździłem paroma autami z rozwaloną dwumasą i to nie jest to. Nie telepie budą, sprzęgło nie hałasuje, przy gaszeniu też elegancko.
To są drgania o wysokiej częstotliwości, aż deska wchodzi w rezonans.
Sytuacja ma miejsce WYŁĄCZNIE przy mocniejszym wciśnięciu gazu podczas jazdy i tylko do wspomnianych 2000 obr/min. Ta granica jest bardzo wyraźna.
Poza tym brak niepokojących zjawisk. Auto ładnie przyspiesza w całym zakresie obrotów, nie kopci i równo pracuje.