Zwłaszcza prawą w tylnej klapie. A w drzwiach często przecierają się izolacje (zwłaszcza tylnych choć używane są rzadziej ) może być zwarcie albo przerwany przewód
Centralny zamek - otwiera/zamyka wybiurczo, nie otwiera/nie zamyka wszystkiego, tylko niektóre itp.
|
18-02-2019, 12:42
Powiem Wam szczerze, zgłupiałem.
Poszedłem dzisiaj do auta, pyk otworzył się z pilota. Odpalił bez problemu. Co do drzwi, prawy przód pasażera i tył lewy za kierowca nie otwiera centralny więc i tak muszę przejrzeć okablowanie. Wiem, że nie powinienem pytać w tym temacie. Ale czy ma ktoś z Was sprawdzone źródło gdzie można by było zakupić kabel i oprogramowanie? Widzę, po wielu tematach które tutaj czytam ze to nieodzowny przyjaciel w takich problemach.
19-03-2019, 21:50
Wariacje centralnego zamka! !!
Witam ..od pewnego czasu borykam się z problemem zamka centralnego a mianowicie zaczęło coś wariować w momencie otwierania przestały zapalać się kierunki które w tym momencie mrygały raz i często mam problem z otworzeniem auta...może coś poradzicie
20-06-2019, 14:58
Witam . Ja może tak bardziej w ramach wypłakania się , bo walczę z drutami drugi tydzień. Otóż w moim Sharanku (2.0 benz+Lpg: 2000r po lifcie) nie zamyka centralny. Dodatkowy sterownik z alarmem po kliknięciu z pilota nie steruje zamka tylko daje 3 sygnały że drzwi niezamknięte . Z klucza tylko drzwi kierownika się zamykają. Opanowałem zamykanie auta w ten sposób że przy otwartych drzwiach , naciskam zamykanie od wewnątrz i zatrzaskuję drzwi. I auto zamknięte. Otwarcie z klucza powoduje tylko otwarcie drzwi kierownika. Ale przy zamkniętym aucie , załączam alarm i znów pika 3 razy że niezamknięte drzwi. Gdy odblokowuję alarm to zamek otwiera wszystkie drzwi normalnie. Po wypięciu alarmu jest tak samo, więc to nie jego wina. Wniosek mam taki że centralna elektryka , która steruje zamkiem, dostaje cały czas sygnał masy , tak jakby drzwi były otwarte. Kontrolka na zegarach gaśnie gdy drzwi zamknięte a oświetlenie wnętrza działa i gaśnie po około 10 minutach. No i tak stopniowo coraz bardziej rozbieram maszynę i za chwilę nie będzie czym jechać ..... Szok. Po drodze jeszcze były cyrki z szybami ale po wymianie części przewodów w przelotkach drzwi jest OK. Tylko ten centralny .......
Witam.
Pisałem nie raz, łącznie z rozpiską pin-ów, krańcówki w drzwiach mają dwa zestyki, osobno dla zegarów (każda krańcówka z osobna) i modułu centralnej elektryki (kierowca + reszta), dlatego na zegarach masz że zamknięte, a światło nie gaśnie, drzwi kierowcy "idą" na osobny pin w module, pozostałe wspólnie, aby trzy krańcówki padły na raz mało prawdopodobne, zwarcie do masy musi być gdzieś na instalacji/jednej krańcówce albo pin-ie modułu/w samym module, łatwo sprawdzić. Pozdrawiam
Witam. Właśnie zakończyłem zmianę centralki zamka na taką z opcją otwarcia samej klapy bagażnika (w poprzednim tego nie było). Dla uściślenia przewód odpowiadający za otwarcie klapy to czerwono-żółty wychodzący z pinu nr 3, 12sto pinowej czarnej wtyczki wychodzącej z modułu elektryki po lewej stronie pod kierownicą. Przy zamkniętym aucie, po podaniu na ten przewód impulsu +12 przez 0,5 sekundy klapa pięknie się otwiera, a po jej ręcznym otwarciu i zamknięciu rygluje się jak reszta drzwi. Mam nadzieje że skrócę niektórym poszukiwania. Pozdrawiam
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości