Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
maszynka do wgniotek
#1
Witam czy mógłby mi ktoś polecić albo podać namiary na maszynkę do wyciągania gniotek parkingowych na drzwiach. nie wiem jakie są ich nazwy gdzie ich szukać co ktoś może polecić. nie znam się na tym ale tata chce kupić i ja bym się dołożył ma kilka takich miejsc i w drugim aucie też. nie chodzi mi może o kilkutysięczne złotych może do domowych warunków da się tańsze zastosować
Pozdrawiam
Odpowiedz




#2
http://allegro.pl/wk616-usuwanie-wgniece...95706.html
Niektórzy pędzą na złamanie karku, aż ciężko ich nieraz wyprzedzić.
Odpowiedz
#3
(08-03-2016, 22:28)RAFFEN napisał(a): http://allegro.pl/wk616-usuwanie-wgniece...95706.html

kojaży mi się to z tymi wszystkimi cudownymi rzeczami z telezakupów, i nie daje wiary że to działa a napewno nie na małe wgniecenia
Odpowiedz
#4
Na małe wgnioty to dobra przyssawka od navi lub zamrażanie i podgrzewanie. Na duże wgnioty naciągi hydrauliczne i szpachlowanie Big Grin
A tak naprawdę to o co ci chodzi? Potrzebujesz hebli, pullerów, młotków bezwładnościowych, zestawu przystawek, przenośnik konturu? Bo jeśli nie chcesz inwestować dużo, to naprawdę warto zainwestować w ten zestaw co polecił kolega. Przy niewielkich wgniotkach się sprawdzi, a do dużych to już i spore doświadczenie przy PDR potrzebne i praca z pobijaczkiem i zwierciadłem mile widziana.Big Grin
Odpowiedz
#5
jestem ciekaw czy ten klej na gorąco tak mocno trzyma, bo skoro tak trzyma to później chyba trzeba to opalarką odklejać Big Grin
Odpowiedz
#6
Jak z naklejkami. Jeśli chwytają ją na środku to nie odkleisz, ale z brzegu ładnie schodzi.Big Grin
Odpowiedz




#7
Wystarczy zamówić i przetestować. Pieniądze nie wielkie więc jak będe w białym to kupie to i przetestuję na starszym modelu. Jeśli przyniesie pożądany efekt to opiszę.Smile
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM