07-03-2016, 01:29
Z mojego doświadczenia jeśli trzeszczy przy skrętach to najpierw sprawdzamy naciąg paska od wspomagania lub czy się nie zużył. Jeśli cieknie to raczej z maglownicy. Wtedy płyn brudzi wahacz. Tak było u mnie. Ilość płynu sprawdzamy na miarce korka zbiorniczka. Tak na oko nie jesteśmy w stanie określić ile go ubyło.
Uciekający płyn chłodniczy może świadczyć o wielu rzeczach. Dokładnie trzeba zlokalizować wyciek wtedy będzie sprawa jasna.
Uciekający płyn chłodniczy może świadczyć o wielu rzeczach. Dokładnie trzeba zlokalizować wyciek wtedy będzie sprawa jasna.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM