Liczba postów: 65
Liczba wątków: 4
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
0
Na zimnym to norma, sprawdż na ciepłym
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
07-04-2016, 09:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2016, 09:51 przez Kamillo.)
Koledzy mam pytanie bo bede zmienial olej w silniku i zdecydowalem ze przejde z Motula 6100 Synergie+ 10w40 na olej 5w40 Motul 8100 x-cess, czy musze robic plukanke silnika przed wymiana np.tym srodkiem liquy moly, czy spuscic stary i zalac nowy???
Cos nie tak mialo dodac do tematu jaki olej do diesela a dodalo do tego tematu a niemoge usunac tego postu...
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Witam! Nie chce otwierać nowego wątku więc podłącze swe pytanie pod ten. Dzisiaj po przejechaniu około 600 km od remontu silnika (2.8 vr6 174km ) zaczęła migac i piszczec kontrolka oleju. Z tym że dzieje się to Tylko przy określonych warunkach.wiec jadę sobie ok 2rpm olej rozgrzany do 100st cel i tak na 5 biegu pyrkam 3 km włącza się miga i piszczy. Ujmując mogę zgazu nic się nie zmienia. Dodając przestaje. Próbowałem 5 razy i za każdym razem tylko przy tym jak wyżej udało mi się wywołać alert. Jadąc 2000rpm ciśnienie oleju jest w granicach 4 bar a na biegu jalowym 2 bar. Mam wskaźnik w kabinie więc tyle mi się udało skontrolować. Jak załącza się kontrolka silnik pracuje normalnie. Jak to jest z tymi czujnikami wysokiego i niskiego ciśnienia? Jak one że sobą współgrają? Przycislem dzisiaj trochę szatana i obawiam się że chyba przesadziłem, że chyba trochę za szybko.
Jeżdżę na oleju 10w60 liqui molly.
Liczba postów: 53
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Na tym oleju jeżdżę już 2 rok nie było wcześniej z taka sytuacja problemu.filtry oleju zawsze stosuje Mann knecht lub oryginał. Dzisiaj podłącze duży manometr i wtedy sprawdze jak to ma się. Ogólnie rzuciłem hasłem o czujnik wysokiego ciśnienia ale nie wykluczam towniez czujnika niskiego ciśnienia. Jak podłącze duży manometr to wtedy będę miał pewność i możliwość skontrolowania tego w kabinie co mam i w rzeczywistości co się dzieje
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Problem z pompą a właściwie zaworem bocznikujacym. Tyle że raczej problem jest odwrotny bo ciśnienie bywa liche. Ale jakby się zablokował w pozycji zamkniętej to może nawet walić ciśnienie takie że filtr może wysadzić w kosmos.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.