Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proszę o analizę logów - brak mocy AUY
#1
Witam
Od dłuższego czasu zauważyłem że moje auto znacznie straciło na mocy i przy przyspieszaniu szarpie autem jakby jeden z garów nie palił.
Na tą chwilę jestem po czyszczeniu EGR i pozytywnym teście sztangi.
Ponieważ nie wiem co dalej proszę o pomoc w analizie logów może one naprowadzą na przyczynę spadku mocy.
Osobiście podejżewam wtryski ale...
STATYCZNE:
Measure Blocks
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_250879.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_250878.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250877.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_250876.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_250875.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_250874.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_250881.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_250880.htm
BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_250884.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250883.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_250882.html
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_250892.html
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_250891.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_250890.html
Grupa 008, 011: http://vaglog.pl/log_250889.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_250888.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_250887.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_250886.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_250885.html

Będe wdzięczny za wszystkie uwagi.
VW SHARAN 2004 AUY 115KM
Odpowiedz




#2
Sprawdź czy nie masz dziury między przeplywka a turbina ewentualnie przepływomierz dziabniety.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Dziękuje bardzo za uwagi, sprawdziłem dolot i wygląda na cały. Niestety nie wiem jak zweryfikować przepływkę bez wydawania 300 PLN na nową.
Jedynie co zwróciło moją uwagę to spora ilość oleju na czujniku i w rurze dolotowej.
VW SHARAN 2004 AUY 115KM
Odpowiedz
#4
Jesli mowie o sprawdzeniu dolotu to tak na solidnie ze ze gos osbie omacaleś i tyle. Tylko zdemontowales go i calego z bliska okukałeś. Mam nadzieje ze rozumiesz ze dziurka wielosci 2 mm moze siać tak wlasnie ze bedzie zanizać wartosci na przeplywomierzu. Napewno masz duzo slabsze auto jak powinno być. Jeśli nie to kupuj przpelywke nową za 400 zl czy ile tam teraz kosztuje bo mowa nie o zamienniku czy ciort wie o jakiej z allegro. Ja ci nie napisze ze przeplywka jest do wymiany póki ni ebede wiedzial czy ten dolot jest na sto procent szczelny. Tak samo czy to nie jest zawalony katalizator ale mi on nie wyglada tez po doładowaniu zeby byl zafajdany.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
Masz rację więc ide zdemonować rurę to mi pozwoli dokładnie ją oglądnąć. W tym czasie proszę zerknij na odczyty Measure blocks 03, czy kolumny 2 i 3 nie powinny być o podobnej wartości. U mnie ta różnica jest znaczna.
Czy to nie świadczy że jest coś nie tak z EGR.
VW SHARAN 2004 AUY 115KM
Odpowiedz
#6
Możesz przeczyscic egr ale nie to jest problemem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
Rura sprawdzona jest idealna, żadnych przetarć, pęknięć ani dziurek.
Zostaje przepływomierz, jutro poszukam kogoś kto mógłby pożyczyć na testy taki sam wtedy w 100 % potwierdzę że to jet to.
Jeszcze moje spostrzeżenie że w ciągu pierwszych 2 min. po uruchomieniu zimnego silnika nie odczuwam braku mocy oraz nie szarpie autem. A później jest już tylko gorzej.
Wesol na razie bardzo dziękuję jakbyś jeszcze coś znalazł w logach proszę pisz.
VW SHARAN 2004 AUY 115KM
Odpowiedz
#8
Kurcze, czutam juz którys z podobnych wątków, niektóre nawet z 2014 roku i nie mogę znaleźć rozwiazania tego problemu. W dobrym tonie by było opisać w jaki sposób rozwiazano problem.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm Tongue
Odpowiedz
#9
Chyba będzie winna przepływka. Z dołu nie tnie ale z góry juz tak.później to nawet doładowanie siada.
Jeszcze ten egr. Weź go wyczyść i rozruszać ten grzybek bo coś mi tu nie pasi. W MB jest okej ale w teście juz nie tak do końca.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#10
Witam
Po sprawdzeniu wszystkiego postanowiłem oddać auto do speca od wtrysków, jednak przed tym wymieniłem olej i filtry.
Ale się zdziwiłem gdy auto zaczęło normalnie jeździć , wróciło przyśpieszenie i normalne spalanie.
Wniosek na przyszłość: jednak stosowanie paliwa nie zawsze zalewanego prosto z dystrybutora wymaga skrócenia okresu pomiędzy wymianami filtrów przynajmniej w przypadku filtra paliwa do 15000 km.
Zostało mi jeszcze tylko rozwiązanie problemu z ciężkim odpalaniu auta na zimnym silniku.
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
VW SHARAN 2004 AUY 115KM
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę. dj_lawa23 2 312 31-08-2023, 06:33
Ostatni post: dj_lawa23
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,318 30-08-2023, 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 265 26-07-2023, 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 804 16-05-2023, 16:23
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę rysiekr 9 1,250 26-04-2023, 17:54
Ostatni post: wesol
  analiza logów AFN pupek 13 3,555 28-03-2023, 13:48
Ostatni post: jacektokarz5@gmail.com
  Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów Lenino 7 1,423 15-09-2022, 21:23
Ostatni post: wesol
  Analiza logów 1.9 tdi AUY mati2810 2 933 12-05-2022, 06:16
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę logów 1.9 AUY Mikooo 5 1,574 12-04-2022, 14:26
Ostatni post: wesol
  Brak mocy rekja 5 2,333 07-11-2020, 21:36
Ostatni post: kalamb

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości