Zwort niewysilona ma szerszą etymologie znaczeniową. Zwróć uwage w necie, jakich zdaniach ma zastosowanie. Pryzkład z netu pierwszy lepszy:
miskowski - 2012-10-04, 15:45
Wiem, że może nie ta skala porównawcza, ale pobawmy się w skrajności. ;-) Mam dobrego znajomego, który powozi pociągami drogowymi w Australii. W zdecydowanej większości są to absolutnie niewysilone, wolnossące "klekoty" o potężnej pojemności. Czasem z turbinami. Dlaczego? Wyjaśnienie jest banalne: żywotność i bezawaryjność.
Zakładam w naszej dyskusji, że auto ma nieznaną historie i jest szansa że 2.8 v6 znosił dzielnie lata eksploatacji.
Przykładowo przy Nissanach z motorami 1.6 vs 3.0 V6 która może być bardziej wysiloną jednostką ? Z doświadczenia wiem (nie tylko z nissanów ) ze szybciej zatłuke 1.6 ciągnąc przyczepe, wożąc często wieksza ilosc bagażu, osób itp. niż motor 3.0 V6.
Bo jednosta 1.6 mogła byc bardziej wysilana jak na swoje (powiedzmy) przeznaczenie.
Co do tego Golfa R32 to zalezy jak go traktuje, jak często daje w palnik (przytrzymuje na obrotach , pali gume" ) itp uwarunkowania. Więc jego jednostka może byc a może nie być wysilana
Ale twój kontekst porównawczy kolego @wesol tez jest prawidłowy. Ale ja nie o tym myślałem jak wyjasniłem pokrótce powyżej.
Dzięki Panowie za odpowiedzi. Własciwie na moje pytanie trudno odp, bo każdy egzemplarz ma inną historie i równie dobrze może idelanie jezdzic, skrzynia nie szarpac , a może i padnie za 3 miesiące
miskowski - 2012-10-04, 15:45
Wiem, że może nie ta skala porównawcza, ale pobawmy się w skrajności. ;-) Mam dobrego znajomego, który powozi pociągami drogowymi w Australii. W zdecydowanej większości są to absolutnie niewysilone, wolnossące "klekoty" o potężnej pojemności. Czasem z turbinami. Dlaczego? Wyjaśnienie jest banalne: żywotność i bezawaryjność.
Zakładam w naszej dyskusji, że auto ma nieznaną historie i jest szansa że 2.8 v6 znosił dzielnie lata eksploatacji.
Przykładowo przy Nissanach z motorami 1.6 vs 3.0 V6 która może być bardziej wysiloną jednostką ? Z doświadczenia wiem (nie tylko z nissanów ) ze szybciej zatłuke 1.6 ciągnąc przyczepe, wożąc często wieksza ilosc bagażu, osób itp. niż motor 3.0 V6.
Bo jednosta 1.6 mogła byc bardziej wysilana jak na swoje (powiedzmy) przeznaczenie.
Co do tego Golfa R32 to zalezy jak go traktuje, jak często daje w palnik (przytrzymuje na obrotach , pali gume" ) itp uwarunkowania. Więc jego jednostka może byc a może nie być wysilana
Ale twój kontekst porównawczy kolego @wesol tez jest prawidłowy. Ale ja nie o tym myślałem jak wyjasniłem pokrótce powyżej.
Dzięki Panowie za odpowiedzi. Własciwie na moje pytanie trudno odp, bo każdy egzemplarz ma inną historie i równie dobrze może idelanie jezdzic, skrzynia nie szarpac , a może i padnie za 3 miesiące