28-02-2016, 11:24
Trudno powiedzieć ile. Kupiłem samochód z przebiegiem może kreconym, może nie - w każdym razie wszystko wygladało na jeszcze fabryczne (może był serwisowany w ASO) jak rozkręcałem rozrząd i ściągałem miskę to były klejone na tym szarym lepiszczu od VW.
Silnik w środku czyściutki, w misce nawet osadu nie było.
Bardziej mi to podeszło pod wadę fabryczną tego kółka. Miałem w ręku nowy zestaw rozrządu i ten używany - na łańcuchach różnica prawie niezauważalna. Ślizgi były tylko lekko wytarte.
Za pierwszym razem popełniłem DUŻY błąd i nie popatrzyłem dokładnie na to kółko, nie cały rok później musiałem rozbierać ponownie.
Mam nadzieję, że teraz to pociągnie dopuki będę nim jeździć...
Silnik w środku czyściutki, w misce nawet osadu nie było.
Bardziej mi to podeszło pod wadę fabryczną tego kółka. Miałem w ręku nowy zestaw rozrządu i ten używany - na łańcuchach różnica prawie niezauważalna. Ślizgi były tylko lekko wytarte.
Za pierwszym razem popełniłem DUŻY błąd i nie popatrzyłem dokładnie na to kółko, nie cały rok później musiałem rozbierać ponownie.
Mam nadzieję, że teraz to pociągnie dopuki będę nim jeździć...
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.