Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
0
Spotkała mnie dziś nieprzyjemna sytuacja wyjechałem jak codziennie z garażu i po przejechaniu około 200 metrów zgasł mi samochód, w sumie bez żadnych oznak i nie da się go zapalić, i tutaj rodzi się moje pytanie czy jak przez dłuższy okres czasu wyświetlało mi komunikat że trzeba zrobić serwis ten co jest ustawiony co ileś kilometrów może być tego przyczyną?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nie. TOjest tylko pryzpomnienie dla gamoni zeby co pewien czas lub ilosc kilometrow wymienic olej a nie z epozniej sie czyta na necie ze baba jezdzila 15 lat inie zmieniala oleju bo nikt jej nie powiedzial ze trzeba to robić. Robia takie pryzpomnienia bo spoleczenstow jest coraz bardziej tępe. Nie ma co sie z tym ukrywać bo to prawda jest i trzeb to kiedys w koncu glosno powiedzieć. Tak jak ktos pisal ze na kubkach z mc donalda tez juz pisza uwaga gorace bo ktos moze nie wiedziec ze kawa bywa gorąca.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
04-02-2016, 14:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-02-2016, 14:13 przez mamwi.)
Przyczyn może być mnóstwo. Od immobilizera po awarię (jakąś) układu zasilania silnika. VAG prawdę powie...
Ja, czasami jak nie chce zapalić, muszę strzelić z liścia okolice stacyjki. Coś się dzieje z tym pierścieniem/czujnikiem od immo. Liść służbowy zawsze działa
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Równie dobrze może być to zerwany pasek rozrządu. Jak kolega tak patrzał na interwał jego wymiany jak na olej?
Czego tfu, tfu ... nie życzę.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Tego to nawet nie brałem pod uwagę, bo po czymś takim to silnik do generalnego.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
0
04-02-2016, 16:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-02-2016, 16:36 przez donex93.)
A jeszcze dodam że przy próbie zapalenia obrotościomierz skacze do 4 tysięcy co chyba wcześniej się nie zdarzało
Na pasku było do zrobienia ponad 6 tysięcy jeszcze ale sprawdzę
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
05-02-2016, 12:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2016, 12:40 przez mamwi.)
A no posprawdzaj wszelkie złączki i styki elektryczne obok akumulatora
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)