11-02-2016, 21:10
Cytat:Oooo i tu się Kolego grubo mylisz. Jeśli jest różnica w pochyleniu kół to nie ma bata zbieżność nic nie da.Oczywiście nie chodzi mi o jakieś duże różnice. U mnie minimalnie leci kąt w prawym kole, ale nie ciągnie go i nie tnie opon.
Wszyscy mówią tylko o zbieżności a jest to TYLKO jeden i to nie najważniejszy parametr geometrii zawieszenia...
Jeśli chodzi o przednie zawieszenie to masz tak:
- zbieżność
- kąt pochylenia koła
- kąt pochylenia sworznia zwrotnicy
- kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
...
Ale jak pisałem, znalazłem gościa co umie to ustawić tak jak trzeba.
Co do tłuczków, to tak jak pisze Wesoł, lakier mierzą wszyscy, ale nikt nie sprawdza, czy samochód czterech śladów nie zostawia. Ale w tym przyznasz mi rację, że jak wypracowana jest poduszka to w trakcie jazdy McPerson lata na boki, co zmienia kąty, zbieżność, tłucze.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)