11-02-2016, 16:53
Skimir mocno zaplusowales w moich oczach. Widzę że wiesz o co chodzi w zawieszeniu i nie tylko.
Tak na szybkiego to w autach dzień jest podejrzenie ze jest walone to się na szybkiego bierze metrowke i sprawdza odległości piasty tylnej do przedniej. Jeśli z lewej strony jest tak samo jak z prawej to duża szansa ze auto jest okej. Ludzie kupują mierniki grubości lakieru a wg mnie ważniejsze są takie rzeczy i zwykła miarą zwijana w dwie osoby stwierdzamy czy auto jest proste. Co do geometrii to pracowałem na głowicach laserowych nakładanych na rozpieracze na kołach czy też na takim nowszym gdzie na rozpieracze zakłada się tablice odblaskowe a w dwóch słupach są głowice laserowe na stałe przytwierdzone do gruntu. Pełna geografia 3D i będzie wiadomo co i jak w tym aucie. Tyle że geo u Henia to około 70-80 zł a w bemo Motors było coś kolo120 zł w promocji jak ja tam pracowałem.
Tak na szybkiego to w autach dzień jest podejrzenie ze jest walone to się na szybkiego bierze metrowke i sprawdza odległości piasty tylnej do przedniej. Jeśli z lewej strony jest tak samo jak z prawej to duża szansa ze auto jest okej. Ludzie kupują mierniki grubości lakieru a wg mnie ważniejsze są takie rzeczy i zwykła miarą zwijana w dwie osoby stwierdzamy czy auto jest proste. Co do geometrii to pracowałem na głowicach laserowych nakładanych na rozpieracze na kołach czy też na takim nowszym gdzie na rozpieracze zakłada się tablice odblaskowe a w dwóch słupach są głowice laserowe na stałe przytwierdzone do gruntu. Pełna geografia 3D i będzie wiadomo co i jak w tym aucie. Tyle że geo u Henia to około 70-80 zł a w bemo Motors było coś kolo120 zł w promocji jak ja tam pracowałem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.