Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Te przewody klimy od czegoś się rwą co nie. Czemu u jednych strzelają a u innych nie. Umnie narazić wszystko całe i duża szansa ze nikt tego nie wymieniał. Czemu? Może być ze dwumas nie był rozklekotany. Jak będzie szarpać silinkiem to te przewody i nowe nie wytrzymają za długo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Moze byc, wszystko by sie składało do kupy. Z ciekawości sprawdziłem tez cienki przewod od klimy co ma tez opaskę pod lampa i sa 3 dziurki takie jak łepek od szpilki. Wszystko jasne,najprawdopodobńiej to wina cienkiej rurki nie grubej ale poprawiam przez wycięcie i wstawanie drugiej jedna i druga. Na zarobienie prżewodu gumowego nie ma miejsca aby to usadzić na prasie,zjeździłem w moich stronach Kraków i Maków i nikt mi nie pomógł. Tylko jeden gościu sie podejmie wspawania drugiego odcinka dobrej rurki. Kolega Andrzej ma mi wyslac cos co by to połączyć aby miało ręce i nogi,gdyz ja nie mam takiego rozmiaru grubości u siebie. Nie wiem czym posmarować to po pospawaniu,wazelina bedzie dobra ? I ścisnąć opaska moze kilka lat bedzie dobrze. Ewidentnie utlenione Alu i dziurki jak trzeba. Tylko pod opaskami.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
A czemu to pchać dalej w ta podluznice? Ja bym to puścił bokiem i nic nie spawal bo porostu na wezu giętkim.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 105
Liczba wątków: 0
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
2
Standartowe miejsce u mnie tez tam byly dziurki, pod lampami gdzie opaski podobnie, ja wymienilem rurki, zabezpieczylem bezbarwnym i miejsca opasek grubo tawotem, moze wytrzyma dluzej
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
(20-08-2016, 08:29)wesol napisał(a): A czemu to pchać dalej w ta podluznice? Ja bym to puścił bokiem i nic nie spawal bo porostu na wezu giętkim.
Jeden koniec ze sprężarki a drugi na zaworze na ścianie ? I jeszcze wchodzi u mnie trójnik do tylu. Na razie zdobyłem w dobrej cenie obydwie rurki cienka i gruba zabezpieczyłem epoksydowymi podkładem na dniach jadę sprawdzic szczelność za 40 zł a potem napełniam czynnikiem. Zobaczymy co to bedzie.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.