11-05-2011, 13:17
Bez urazy ale niebieski91 wprowadzasz ludzi w blad. Powtarzam jeszcze raz nie zakodujesz immo ta procedura. Powody sa dwa:
1) Sam piszesz ze klucznik wlozyl do maszynki- czyli zaprogramowal transponder zanim odpaliles auto.(byc moze po prostu skopiowal transponder ze staego klucza do nowego)
2)Zaprogramowanie immo to zmiana zawartości w prcesorze puszki immo ( w Twoim przypadku HC05). Do zaprogramowania wcale nie musi byc Vag-com, moze to byc inny sprzet ale znajomosc Pinu jest niezbedna.
Jeszcze jedna uwaga to ze w nowym kluczyku musi znajdowac sie odpowiedni transponder do auta. Zalezy to od rodzaju puszki immo (sa 3 rodzaje w zaleznosci od rocznika auta).
Procedura kasowania inspekcji i programowania pilotow oczywiscie sa OK i dzialaja.
pozdrawiam
Irek
1) Sam piszesz ze klucznik wlozyl do maszynki- czyli zaprogramowal transponder zanim odpaliles auto.(byc moze po prostu skopiowal transponder ze staego klucza do nowego)
2)Zaprogramowanie immo to zmiana zawartości w prcesorze puszki immo ( w Twoim przypadku HC05). Do zaprogramowania wcale nie musi byc Vag-com, moze to byc inny sprzet ale znajomosc Pinu jest niezbedna.
Jeszcze jedna uwaga to ze w nowym kluczyku musi znajdowac sie odpowiedni transponder do auta. Zalezy to od rodzaju puszki immo (sa 3 rodzaje w zaleznosci od rocznika auta).
Procedura kasowania inspekcji i programowania pilotow oczywiscie sa OK i dzialaja.
pozdrawiam
Irek