Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
kabelek kosztuje akurat nawet nei 30 zl wiec mysle z eto nei jest wielki wydatek. Pamietaj ze nie zawsze sa tak proste przypadki jak smieszna listwa i jej piny. OT ze wolales tez nowa listwe to twoja sprawa. A wystarczylo podgiąć piny i po sprawie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Zle moze nie ale glupio wydane pieniadze nawet nie takie male ale kot bogatemu zabroni. Ciekawi mnie czy tez wymienisz kabloteke jakas inna w SGA ktora dosc czesto siada a nie kosztuje tyle co ta wiazka tylko 5 razy tyle. I tak samo inne elementy. My tu mozna powiediec drutujemy te nasze auta ale jak ktoś wszystko wymienia na nowe to cóż jego sprawa. Mowi sie ze wymiany na nowe to domena autoryzowanych serwisów i nazywaja te serwisy wymieniaczami. My jakos wolimy odrobine podgiac ta blaszke pub przetrzec styki zamias wymieniac. A jakby byly zasniedziale styi w pompowtrysku to co tez wymieniac pompowtrysk na nowy z aso za 2200 zl??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 118
Liczba wątków: 22
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
Kabel diagnostyczny mechanik ma to chyba logiczne skoro podpina komputery pod auta. Myslaem ze o jakis inny kabel chodzi.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
a co ma piernik do wiatraka,a mianowicie uszkodzona listwa sterująca do zaśniedziałych styków w pompowtryskiwaczu??Tu chodzi o diagnostykę,a nie sposób naprawy,ale widzę,że Pan super moderator na siłe chce mnie uczyć jak mam naprawiać swoje auta i do tego jeszcze sugeruje,że głupio wydaje pieniądze...
Najlepiej do podgnitego SGA wrzucić gwint i koło 18-19cali... wtedy jest git projekt. A jak ktoś wymienia zużytą część samochodu na nową z ASO to jest głupi. Gratuluje podejścia.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
11-01-2016, 19:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2016, 19:32 przez wesol.)
Glupie to bylo bo zazwyczaj pogiecie pinow nastepuje przy wyciagania ów wtyczek. Wiec pewnei ktos przed toba tam zagladal i nie umiał odpiac tych wtyczek i troszke zgiął piny we wtyczce. Wystarczy ta czesc poprostu wyprostowac i jest jak nowa. Dlateog nei wpieraj mi kolego ze nie wiem z czym sie to je bo robilem to dziesiatki razy. Mam taka cala listwe w piwnicy na półce nawet pare osob widziało ja jak bylo umnie. Wiesz nie na wszystko lekarstwem jest wymiana. To tak samo jak turbo bedzie ci przeladowywalo to owszem mozesz osbie lecieć i wymieniac turbo na nowe. Chesz to podam ci ceny nowego ale z powodzeniem rozbiera sie takie suszarki i czysci geometrie i działa jak nowe. Tymbardziej ze czes ta w oryginale nie wystepuje osobno. A i kolego stanowsko moderatora sluzy do czego innego. TO nie jakiś tytul kto ma jaka racje tylko ze ma troszke inne tez zadania do wykonywania na forum. Bije o zakład ze wiekszosc userów potwierdzi ze niepotrzebnie wydales kase bo sprawe mozn bylo załatwic samemu w 15 minut i tyle.
Porsche kabel diagnostyczny zalezy jaki. Mechanik zapewne bedzie dysponowal jakims uniwersalnym sprzetem diagnostycznym. My jesli mowimy o logach grup 013 018 023 itp to mowimy o tescie kablem pdopietym do auta z laptopem. Kabel VAG COM albo VCDS
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
widzę,że masz problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu. To sie zdarza dość często i nie mogę mieć o to do Ciebie pretensji.Najzwyczjniej w świecie powtarzasz się. Życie....
Kończąc do niczego nie prowadzącą dywagacje pozdrawiam serdecznie.
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Jak tam kolego Porsche,udało Ci się rozwiązać problem??