Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Dzięki wesol za pomoc
. Dużo niżej to znaczy że będzie problem żeby dostać się do tej turbinki. Bez rozkręcania się nie obejdzie ?
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Uczę się, daj mi szansę.
Wszystko jest trudne dopóki nie stanie się proste.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Mi szlo o wiele gorzej. Tam jest rytual. Coprawda kolektor dzielony ale sam kolektor jak baranie rogi no i rurki od tego egra tez przeszkadzaja. Problem jest zazwyczaj to ze srubki nie daja sie odjrecic bez stukania mlotem i podgrzania palnikiem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Najlepsze podejście do turbo będzie od dołu. Najgorsze do odkręcenia będą nakrętki przy rurze od wydechu. Zawsze można zastosować środek ułatwiający poluzowanie i odkręcenie śrub.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 51
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
Dzięki panowie za info porady
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Uczę się, daj mi szansę.
Wszystko jest trudne dopóki nie stanie się proste.