09-01-2016, 15:35
Heh, w tych silnikach banalne czynności stają się mocno skomplikowane z uwagi na totalny brak miejsca :-)
Wymiana termostatu jest, jak Bielawa napisał prosta jak drut :-) tylko, że aby dojść do tej obudowy trzeba 1/4 gratów spod maski wyjąć...
Czemu wymieniałeś termostat?
Zastanawiam się nad swoim bo przy ostatnich mrozach trochę schodziło (tak z 7-8km) do momentu osiągnięcia 90stC i przy dluższych zjazdach gdzie silnik nie dostaje paliwa temperatura lekko spadała. Szczerze mówiac nie pamiętam jak to wyglądało dwa lata temu (bo ubiegłej zimy to chyba mrozu nie było).
Wymiana termostatu jest, jak Bielawa napisał prosta jak drut :-) tylko, że aby dojść do tej obudowy trzeba 1/4 gratów spod maski wyjąć...
Czemu wymieniałeś termostat?
Zastanawiam się nad swoim bo przy ostatnich mrozach trochę schodziło (tak z 7-8km) do momentu osiągnięcia 90stC i przy dluższych zjazdach gdzie silnik nie dostaje paliwa temperatura lekko spadała. Szczerze mówiac nie pamiętam jak to wyglądało dwa lata temu (bo ubiegłej zimy to chyba mrozu nie było).
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.