Siemka dzisiaj powtornie musialem rozlozyc uszczelnic i zlozych wszystkie elementy króćców (bo wczoraj w pospiechu musialem cos zle zlozyc i byla nieszczelnosc). Zabieralem sie do tego ponad tydzien (do wczorajszej wymiany) i wcale nie jest to takie straszne. Duzo czytalem i szukalem na ten temat podziele sie z toba moim zbiorem pewnie cos ci pomoze badz tez w jakis sposob sie przyda. Na tej plastikowej rurce jest sruba plastikowa ktora od dolu mozna odkrecic i dzisiaj gdy drugi raz ja montowalem zatrybilem ze ona chyba jest do spuszczania plynu bo jest w niemal najnizszym miejscu ale pewny nie jestem czy do tego sluzy :
widok co do roboty
http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/...CN7350.jpg
instrukcja de jak sie zabrac jpg
https://www.sgaf.de/node/253340
video relacja z rozbiorki po ENG - PL nie moglem znalesc
https://www.youtube.com/watch?v=DR4gQ6BkQGQ
schemat ukladu chlodzenia
http://obrazki.elektroda.net/2_1171054860.jpg
http://images33.fotosik.pl/453/f53e5e5584fbc841.png
lista czesci
http://www.ebay.pl/itm/Set-Komplett-Wass...1547597015
Polozenie czujnikow:
http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrad...niki_1.htm
Lista elementow :
021121117A obudowa termostatu
021121133D króciec głowicy ukł chłodzenia
021121121A króciec głowicy ukł chłodzenia
021121050C Rurka układu chłodzenia (plastikowa)
075121113D Thermostat Serie 80°C
N10139201 O-Ring 34,5 x 3,55 3szt uszczelka przy czujnikach termostatu
N10092201 3szt sruby DIN912 M6x40
N10196103 2szt sruby DIN912 M6x20
N01152426 5 szt podkladek 6,4x12,5
Sam zabieg wymiany przebiegal mniej wiecej tak:
Wyciagnelem aku, demontaz parownika oraz mocowania od niego i wiazki kabli z jakby 3 przekaznikami(dosyc spore to i zawadzalo bardzo) , odkrecilem cewke (4 imbusy) i pokrywe silnika z prawej strony (2 srubki z gory widac jak na rece ). poodpinalem gumowe weze od chlodnicy i je wyciagnelem, zrobilo sie duzo miejsca króciec z termostatem jest przykrecony na 3 imbusy odkrecasz i wyciagasz. rozkladasz wymieniasz i skladasz wsio . to chyba wszystko z tego co pamietam. na filmiku masz szczegolowo pokazane ale po obejzeniu mialem lekki przed tym zabiegiem jak widzialem jak ta rurke meczy bo wyciagnac nie umie umnie na dotyk wyszla wsio bez problemu poszlo. Nieliczac zjechanej sruby na szczescie w najdogodniejszym miejscu takze brzeszczotem nacielem i plaskim srubokretem wykrecilem. Problemem byly tez co niektore zacski ale jak to sie mowi dla chcacego nic trudego. Jutro sie okaze czy moje uszczelnienie cos pomoglo.
Za 3 krocce termostat i ta plastikowa rurke zaplacilem troche ponad 100zl w gordonie (bralem na kolege a on jakies tam znizki ma niewiem ile).
w kroccach sa uszczelki i w termostacie tez jest takze jak kupilem wsio to zostala mi jedna do termostatu bo tu i tu byly natomiast nie bylo tych do czujnikow ja zalozylem stare bo 2 miesiace temu u mechanika zmieniali mi ta obudowe termostatu i nowe byly. Cieklo mi a ze gosciu mi powiedzial zebym lepiej juz tym autem nie przyjezdzal to postanowilem sam sie za to zabrac cieklo z laczenia krocca z ta rurka plastikowa.
widok co do roboty
http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/...CN7350.jpg
instrukcja de jak sie zabrac jpg
https://www.sgaf.de/node/253340
video relacja z rozbiorki po ENG - PL nie moglem znalesc
https://www.youtube.com/watch?v=DR4gQ6BkQGQ
schemat ukladu chlodzenia
http://obrazki.elektroda.net/2_1171054860.jpg
http://images33.fotosik.pl/453/f53e5e5584fbc841.png
lista czesci
http://www.ebay.pl/itm/Set-Komplett-Wass...1547597015
Polozenie czujnikow:
http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrad...niki_1.htm
Lista elementow :
021121117A obudowa termostatu
021121133D króciec głowicy ukł chłodzenia
021121121A króciec głowicy ukł chłodzenia
021121050C Rurka układu chłodzenia (plastikowa)
075121113D Thermostat Serie 80°C
N10139201 O-Ring 34,5 x 3,55 3szt uszczelka przy czujnikach termostatu
N10092201 3szt sruby DIN912 M6x40
N10196103 2szt sruby DIN912 M6x20
N01152426 5 szt podkladek 6,4x12,5
Sam zabieg wymiany przebiegal mniej wiecej tak:
Wyciagnelem aku, demontaz parownika oraz mocowania od niego i wiazki kabli z jakby 3 przekaznikami(dosyc spore to i zawadzalo bardzo) , odkrecilem cewke (4 imbusy) i pokrywe silnika z prawej strony (2 srubki z gory widac jak na rece ). poodpinalem gumowe weze od chlodnicy i je wyciagnelem, zrobilo sie duzo miejsca króciec z termostatem jest przykrecony na 3 imbusy odkrecasz i wyciagasz. rozkladasz wymieniasz i skladasz wsio . to chyba wszystko z tego co pamietam. na filmiku masz szczegolowo pokazane ale po obejzeniu mialem lekki przed tym zabiegiem jak widzialem jak ta rurke meczy bo wyciagnac nie umie umnie na dotyk wyszla wsio bez problemu poszlo. Nieliczac zjechanej sruby na szczescie w najdogodniejszym miejscu takze brzeszczotem nacielem i plaskim srubokretem wykrecilem. Problemem byly tez co niektore zacski ale jak to sie mowi dla chcacego nic trudego. Jutro sie okaze czy moje uszczelnienie cos pomoglo.
Za 3 krocce termostat i ta plastikowa rurke zaplacilem troche ponad 100zl w gordonie (bralem na kolege a on jakies tam znizki ma niewiem ile).
w kroccach sa uszczelki i w termostacie tez jest takze jak kupilem wsio to zostala mi jedna do termostatu bo tu i tu byly natomiast nie bylo tych do czujnikow ja zalozylem stare bo 2 miesiace temu u mechanika zmieniali mi ta obudowe termostatu i nowe byly. Cieklo mi a ze gosciu mi powiedzial zebym lepiej juz tym autem nie przyjezdzal to postanowilem sam sie za to zabrac cieklo z laczenia krocca z ta rurka plastikowa.