Liczba postów: 18
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Zgadza się Wesol,dmucha korkiem ale jakiś wiatr a u mnie walą spaliny i to jest ten problem! Gdybym był w kraju to problemu by nie było a tu niestety,raz-czasu mało bo praca a wszyscy pracują do 16ej góra 17ej czas mają na wszystko,umawiać sie mozna z dobry tydzień na przód i fachowcy tacy że wymieniają dobre na nowe metodą prób i błedów a wogóle jak obcokrajowiec przyjdzie.Dobrze że mam tu gościa polaka co jeszcze nie przesiąkł ich zwyczajami,wiec chce robić i ma pojęcie o mechanice tyle że też pracuje i czasowo ograniczony bo tylko popołudnia i soboty wchodzą w grę.Nie mniej jednak dopóki nie zrobię próby ciśnieniowej choćby sam dla siebie to nie ruszam silnika,chyba że szybko coś zalatwi to wyjścia nie będzie.Więc potwierdzacie moje przepuszczenia że skoro wali spalinami to bez ingerencji w bebechy nie obejdzie się ? a to już tu robi się nie opłacalne.
Wielkie dzięki "mamwi"za identifikację wiem bynajmniej czego szukać bo nie byłem pewien. Wiem że montowali je w golfach 3 i chyba w jakiś passatach oraz w ibizie ale czy jeszcze jakieś auta je miały ? ktoś mi mówił że Vento je miało ale pewien nie jestem.Jest wielka róznica między AHU a np. ANU ? czym się różnią ?
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
20-01-2016, 09:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2016, 10:07 przez mamwi.)
A nie możesz do tego znajomego zaprowadzić i sam go rozebrać? Chyba że mocno daleko. Do zdjęcia głowicy nie trzeba kanału, kilka podstawowych kluczy i dużego Torxa do odkręcenia śrub głowicy
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
(20-01-2016, 11:45)andrew7800 napisał(a): (20-01-2016, 00:45)pikolo napisał(a): Jest wielka róznica między AHU a np. ANU ? czym się różnią ?
Z tego co piszesz masz pompę i zwykłe wtryski więc na 100% masz silnik AHU 90 KM z 97 roku. Pięć lat takim jeździłem.
Różnica pomiędzy AHU a ANU:
-AHU 90 KM silnik na pompie wtryskowej i zwykłe wtryskiwacze.(Twój silnik)
-ANU 90 KM silnik na pompowtryskach montowany w SGA od 99roku. (poprzednik AUY 115 KM)
Nawet na zdjęciu na dole w przypisach masz opisane
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
20-01-2016, 23:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2016, 23:40 przez mamwi.)
Szukaj silnika 1Z lub AHU, bo będzie problem. A tak będzie pewne, że wszystko zagra. AFN-a (110) nie wsadzisz, bo ECU jest chyba trochę inny, zgadza się? I graty dookoła silnika są inne. Wpisz w googlach silnik afn i ahu i popatrz różnice.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
20-01-2016, 23:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2016, 23:48 przez wesol.)
przeklada sam slupek wiec moze byc AFN i oze byc 1z i w zasadzie ten sam AHU. Osprzet w tym przypadku nie m nic dorzeczy. Z tym z eja mysle ze w tym pryzpadku u kolegi nei jest problemem slupek a ta neiszczesna pompa ale jak chce to niech wymienia nawet wszystko. Kto zabroni bogatemu wydawac kase.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
20-01-2016, 23:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2016, 23:54 przez mamwi.)
Nie nie, on chce cały silnik przełożyć, żeby nie ściągać głowicy. Sam słupek jest faktycznie ten sam.
Pikolo, koniecznie napisz co było. Ja stawiam na dziurę w tłoku, Wesoł na pompę
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
0
Jak rozbiorę to z pewnością napiszę ! sam jestem ciekaw,chwilę temu byłem go odpalić (łudzę się że się sam naprawi hahaha) pali od strzała,lekko podniósł obroty na jakieś 1020 i po 3-4sekundach wyrównał na 970 i tak sobie pracował.Sam nie wiem co o tym myśleć,żeby nie te przedmuchy to bym myślał że to jakas pierdoła no ale...