Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
powinien przede wszystkim zaczac od sprawdzenia jak wyglada filtr kabinowy, nawet na czas testow go wyciagnac i jezdzic bez. Pryz okazji kuknąć czy klapka od zamykania obiegu znajdujaca sie za filtrem dziala dobrze. Wszlekie anomalie z tym elemnetem czyli w 99% pryzpadkow silniczkiem ( tzw zimne luty na przylaczach silniczka) powoduja ze panel klimatronka zamyka obieg na wewnetrzny czyli mamy parujace szyby. Z tym ze panel klimatronika powinien migac czyli odnotowuje wystepowanie bledu. Kiedys pisalem jak to jest z tym mruganiem panelu- jak to dziala itd. Zaczać od najlatwiejszych i nic nie kosztujacych operacji.
Ja u siebie mam silniczke spiety tylko w jednym kierunku tak wiec obieg mam ustawiony na zewnetrzny i panel nie mruga tez bo jest symulacja dzialania obiegu jakby byla poprawna.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
U mnie to masakra z tymi szybami czasami, też mi parują i co ciekawe ostatnio panel klimatronika zaczął mrygać.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
31-12-2015, 01:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2015, 01:58 przez mamwi.)
To musisz sprawdzić, czy nie zamknął ci się wewnętrzny obieg. Spróbuj wyjąć schowek, odkręcić poduszkę (dwie długie szpilki od spodu, tylko jej nie odpinaj, nie trzeba) i powinno być widać to ustrojstwo, tak w głębi. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba jak klapka jest na górze (w poziomie) to jest nadmuch z zewnątrz. To 15 min roboty.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
Zapomniałem dodać że nawet po nagrzaniu samochodu wieje letnie powietrze a nie gorące
Liczba postów: 107
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2015
Reputacja:
0
No jutro zabieram się za sprawdzenie problemu ,czyli demontaż deski :/ . zobaczymy , już się boje czy dam rade
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Mam to samo, tylko u mnie udało mi się otworzyć klapke i jest cały czas w pozycji otwartej.
Zobacz najpierw czy ci chodzi ta klapke powinieneś słyszeć różnice w pracy dmuchawy jak będziesz przełączaç między obiegiem zamkniętym i otwartym, a jak nie to wyjmij filtr kabinowy i za filtrem będziesz widział czy klapka się podnosi, tylko jej nie pchaj na siłę bo połamiesz ząbki.
Ja swoją otworzyłem przez delikatne stukanie w klapke od strony filtra w w tym samym czasie druga osoby naciskała guzik od cyrkulacji powietrza, i Tak narazie zostało i czekam na chwile wolnego co u siebie też deche wytargam.
Napisz jak ci z rozbieraniem poszło , z tego co wiem to ładne parę godzin posiedzisz a roboty docelowej 15 minut.
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
Mam i ja problem szyba u mnie delikatnie parowała płynu nie ubywało sprawdzałem. Po włączeniu nadmuchu było OK ale do dziś ,gdy wyjechałem z domu po chwili zaswieciła mi się kontrolka od płynu chłodniczego, po zatrzymaniu stwierdziłem że w zbiorniczku jest tylko na dnie troszkę płynu .Sprawdziłem wewnatrz auta pod deską wszędzie sucho -ale w garażu gdzie stoi auto na posadzce jest mokro od płynu w miejscu pod chłodnicą w kierunku na prawo .Na razie auto jest całe mokre gdyż u nas dziś sniegu dowaliło więc nie mogę nic sprawdzić jak myślicie czego się spodziewać -pompa , termostat chłodnica czy coś jeszcze ??? .