Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Sprawdziłbym alternator. Mogą się kończyć szczotki albo regulator napięcia niedomaga. Climatronic nic do tego nie ma.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kabloteka, altek,
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
(19-12-2015, 21:44)andrew7800 napisał(a): Sprawdź czy podczas załączania klimatronika załączają się wiatraki na chłodnicy. Jeśli masz włączona opcję AUTO na panelu to możliwe że chwilowo masz spadek napięcia a to dla tego ze załączają się wentylatory na chłodnicy. Jeśli tak nie jest to zrób jak koledzy piszą.
Raczej bym na to nie stawiał. Klima się nie włączy, bo za niska temperatura. U mnie wiatraki nie startują.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Jeśli chodzi o cyknięcie to albo sprężarka klimy albo wentylatory startują. Zimą jeździj na ECON to wentylatory nie powinny się załączać chyba że przy wysokiej temperaturze silnika.
Jeśli chodzi o czujnik na podszybiu to służy do włączania dogrzewacza.
Kreski na wyświetlaczy oznaczają uszkodzony czujnik temp zewnętrznej lub jego brak.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
20-12-2015, 10:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-12-2015, 10:58 przez mamwi.)
Dokładnie obok lewego halogena. Może ktoś zgubił czujnik. U siebie na czarny silikon przykleiłem, bo też wypadał.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)