08-09-2016, 13:30
Witam
zabrałem się wczoraj w końcu za naprawe klamki wewnętrznej dzwi przsuwanych.
sprawa okazała się banalna.
w klamce jest metalowy trzpień który jest osią dzwigni, ten trzpień wysunął się kawałek wraz z kołnierzem blokującym, dlatego przy próbie otwarcia linka nie ciągneła za zamek, zablokowałem trzpień na swoim miejscu i po robocie
zapomniało mi się zrobić zdjęć ale żeby się dostać do klamki
1. śrubka na dole z przodu dzwi, jedyna śrubka w tapicerce.
2. wyciągnąć plstik któy jest za klamką
3. 3 śruby trzymające klamke.
jako że klamka jest między tapicerką a blachątrzeba tez zdjąć tapicerke.
jedyny uchwyt który trzba odpiąć jest pod klamką z przodu drzwi, mocną pociągnąw kierunk wnętrza samochodu
generalnie wszystko robimy siłowo i nie przejmujemy się, mi nic nie udało się uszkodzić, nawet zapinki są całe
Pozdrawiam
zabrałem się wczoraj w końcu za naprawe klamki wewnętrznej dzwi przsuwanych.
sprawa okazała się banalna.
w klamce jest metalowy trzpień który jest osią dzwigni, ten trzpień wysunął się kawałek wraz z kołnierzem blokującym, dlatego przy próbie otwarcia linka nie ciągneła za zamek, zablokowałem trzpień na swoim miejscu i po robocie
zapomniało mi się zrobić zdjęć ale żeby się dostać do klamki
1. śrubka na dole z przodu dzwi, jedyna śrubka w tapicerce.
2. wyciągnąć plstik któy jest za klamką
3. 3 śruby trzymające klamke.
jako że klamka jest między tapicerką a blachątrzeba tez zdjąć tapicerke.
jedyny uchwyt który trzba odpiąć jest pod klamką z przodu drzwi, mocną pociągnąw kierunk wnętrza samochodu
generalnie wszystko robimy siłowo i nie przejmujemy się, mi nic nie udało się uszkodzić, nawet zapinki są całe
Pozdrawiam