Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Najlepsze jest to ze sprawdziłem bo kiedyś lecialem na szczecin i temp. wyskoczyła na maxa i zero ograniczenia mocy. Dopytalem też kolegi co zajmuje się chipsowaniem i mówił mi ze edc15+ nie posiada czegoś takiego jak ograniczenie mocy. Może być nawet brak ciśnienia oleju i nie ograniczy mocy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
Gdyby były niesprawne świece to owszem przy zimnym silniku odpali trochę potrzęsie, ale zakopci na niebiesko - tylko przy odpaleniu przez jakieś 2-3sek i spokój.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
U mnie nie wiedziałem ale miałem uwalone 3 świece. Palił dość ładnie ale profilaktycznie sprawdziłem i byłem w szoku ze mi zapalal a było to na jesieni. Teraz tez przykopci po dostaniu 2, 3 dni. Mam to samo w T4 ,wina leży moim zdaniem po stronkę turbiny ktora moze juz płuc olejem. Ktory osiada sie w FMIC .Rozrząd i kat wtrysku ustawione jak nalezy.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 950
Liczba wątków: 10
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
8
@peters
Ja swojego mam od lutego ub. roku i przy wymianie rozrządu (czerwiec) również się okazało, że 3 spalone, palił przy -10st. normalnie tylko trochę nim trzęsło przez jakieś 3-5sek na jałowym + niebieski dym tylko przy próbie odpalenia. Po wymianie świec i dodatniej temp. (wiosna, lato) auto odpalało od strzała trach i już, ale w grudniu 2015 gdy wróciłem do kraju i temp. oscylowała w okolicy 0/+5st. znów mi zaczął kulać przy odpalaniu i smrodzić na niebiesko znowu świece...??? Teraz mamy ładną pogodę, auto stało przez 3 dni nie odpalane przez święta, we wtorek jakieś +16 w słońcu, wsiadam odpalam nic nie zadymił .... muszę te świece jeszcze raz sprawdzić i listwę zasilającą.
Wypnij rurę w najniższym miejscu IC to się przekonasz czy jest olej czy nie i będziesz miał odpowiedź, u mnie jest delikat tłusto na ściankach, ale olej sie nie wylewa z ruły. Jest jeszcze opcja uszczelniaczy zaworowych i samych trzonków - przerabiałem to.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kazde turbo puszcza olej ale w dolocie wiekszosc oliwy pryz sprawnej turbnie Czyli takiej bez mega luzu poprzecznego to pochodzi z odmy. Mokro w rurach i w IC zawsze jest i bedzie. Nawet wylanie dorobiny oliwy z IC nie stanowi jeszcze problemu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
Dlatego nie robie z tego problemu,jezdze i sie nie przejmuje tym bardziej ze do 15000 km nie musze dolewać wiecej oleju jak 200-300ml. A ze zakopci to jeżdżąc w UK widze jak nowe auta z 2015 roku potrafią kopić do rozgrzania na niebiesko to co sie dziwić 10 letniemu czy 15 letniemu samochodowi.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.