Buczenie w określonym zakresie obrotów może powodować kilka elementów, widzę, ze w większości przypadków zawieszenie i wydech można wykluczyć ;-)
Coś wpada w rezonans czyli jest luźne, nieprawidłowo zamocowane ( nie osiowo na przykład ).
Prpopnuje przejrzeć wszystkie mocowania silnika i wydechu, mocowania osprzętu ( wszelakich rurek z uszami do przykręcania ) połączenie filtra powietrza z budą i dolotem w nadkolu.
A również taką procedurę :
Puszczamy o 1,5 obrotu śruby mocowania silnika do poduszek, poduszki skrzyni i łączników wydechu, turbo itd.
Włączamy/ wyłączamy silnik piec razy, włączamy ruszamy raz do przodu wyłącz/włącz raz do tylu, włączamy i wyłączamy , dokrecamy śruby poduszek ewentualnie korygujemy ułożenie wydechu.
Coś wpada w rezonans czyli jest luźne, nieprawidłowo zamocowane ( nie osiowo na przykład ).
Prpopnuje przejrzeć wszystkie mocowania silnika i wydechu, mocowania osprzętu ( wszelakich rurek z uszami do przykręcania ) połączenie filtra powietrza z budą i dolotem w nadkolu.
A również taką procedurę :
Puszczamy o 1,5 obrotu śruby mocowania silnika do poduszek, poduszki skrzyni i łączników wydechu, turbo itd.
Włączamy/ wyłączamy silnik piec razy, włączamy ruszamy raz do przodu wyłącz/włącz raz do tylu, włączamy i wyłączamy , dokrecamy śruby poduszek ewentualnie korygujemy ułożenie wydechu.