29-11-2015, 18:32
Sharan I 2001 r
Kabel Viaken kkl vagcom 3.11 409 vcds-lite
Nr dogrzewacza 7m3 819 678
Włożyłem bezpiecznik w samochodzie w pole nr 12 auto od niecałego roku więc wcześniej nie interesowałem się tematem dogrzewacza bo było ciepło. Odziwo po włożeniu bezpiecznika odezwał się było ok 10-15 stopni na dworze... . Za cholerę nie mogę zlokalizować tego czujnika na podszybiu bo być może jest zmostkowany obwód. Podczas jazdy ok 15 minut działała dmuchowa nawiewu komory spalania dogrzewacza - było słychać turbinę nawet po wyłączeniu więc byłem pewnien, że dogrzewacz był sprawny tylko ktoś go wyłączył bezpiecznikiem - nie odczułem w każdym bądź razie żadnego wzrostu ciepła silnika w momencie kiedy pracował. Pompka na podszybiu chodzi - słychać ją. Przewody w obrębie dogrzewacza podczas pracy silnika robią się ciepłe oczywiście auto przy jezdzie ok 15 km nie nagrzewa się nawet do 70 stopni wiec wiecej pali i w samochodzie zimniej. Po włączeniu wentylatorów nagrzewnicy przedniej i tylniej auto jest w stanie się wychłodzić do minimum ok 50 stopni. Dogrzewacz teraz przestał się uruchamiać o ile jeszcze "działał" nie zdążyłem zrobić na nim diagnozy vag-comem może w ogóle jej nie było - nie wiem. W każdym bądź razie teraz ani się nie włącza ani nie ma z nim komunikacji. Czy jest możliwe, że się tak zablokował przez jakieś niesprawne elementy, że teraz można się do niego dostać jakimś specjalnym zegarem do diagnozy webasto? Następne co bym chciał zrobić to go wywalić i sprawdzić go na stole o ile się da się połączyć z nim tym kkl-em. Wtyczek nie ruszałem na razie żadnych.
Kabel Viaken kkl vagcom 3.11 409 vcds-lite
Nr dogrzewacza 7m3 819 678
Włożyłem bezpiecznik w samochodzie w pole nr 12 auto od niecałego roku więc wcześniej nie interesowałem się tematem dogrzewacza bo było ciepło. Odziwo po włożeniu bezpiecznika odezwał się było ok 10-15 stopni na dworze... . Za cholerę nie mogę zlokalizować tego czujnika na podszybiu bo być może jest zmostkowany obwód. Podczas jazdy ok 15 minut działała dmuchowa nawiewu komory spalania dogrzewacza - było słychać turbinę nawet po wyłączeniu więc byłem pewnien, że dogrzewacz był sprawny tylko ktoś go wyłączył bezpiecznikiem - nie odczułem w każdym bądź razie żadnego wzrostu ciepła silnika w momencie kiedy pracował. Pompka na podszybiu chodzi - słychać ją. Przewody w obrębie dogrzewacza podczas pracy silnika robią się ciepłe oczywiście auto przy jezdzie ok 15 km nie nagrzewa się nawet do 70 stopni wiec wiecej pali i w samochodzie zimniej. Po włączeniu wentylatorów nagrzewnicy przedniej i tylniej auto jest w stanie się wychłodzić do minimum ok 50 stopni. Dogrzewacz teraz przestał się uruchamiać o ile jeszcze "działał" nie zdążyłem zrobić na nim diagnozy vag-comem może w ogóle jej nie było - nie wiem. W każdym bądź razie teraz ani się nie włącza ani nie ma z nim komunikacji. Czy jest możliwe, że się tak zablokował przez jakieś niesprawne elementy, że teraz można się do niego dostać jakimś specjalnym zegarem do diagnozy webasto? Następne co bym chciał zrobić to go wywalić i sprawdzić go na stole o ile się da się połączyć z nim tym kkl-em. Wtyczek nie ruszałem na razie żadnych.