25-11-2015, 20:54
czyli okazuje się, że posiadasz auto ze sterownikiem od innego auta z wyłączonym immo
Po wyłączeniu immo na off nie widać vin ani immo id ale zapewniam Cię ze jeśli immo jest na on to w sterowniku ecu jest numer vin i id immo taka jest zasada immo3,
aby zakodować poprawnie ten nowy sterownik musi ponownie zrobić w nim immo ON, mieć do niego login poprzez odczyt eeproma commanderem
dodatkowo musisz odczytać puszkę immo aby mieć drugi login po tym wszystkim procedura rosstech jako immo3 i nowy sterownik będzie miał nowy dom jak to piszą w rosstechu, roboty na minutę jeśli znasz procedurę oraz posiadasz oba zgodne piny
Po wyłączeniu immo na off nie widać vin ani immo id ale zapewniam Cię ze jeśli immo jest na on to w sterowniku ecu jest numer vin i id immo taka jest zasada immo3,
aby zakodować poprawnie ten nowy sterownik musi ponownie zrobić w nim immo ON, mieć do niego login poprzez odczyt eeproma commanderem
dodatkowo musisz odczytać puszkę immo aby mieć drugi login po tym wszystkim procedura rosstech jako immo3 i nowy sterownik będzie miał nowy dom jak to piszą w rosstechu, roboty na minutę jeśli znasz procedurę oraz posiadasz oba zgodne piny