23-11-2015, 22:19
Ten sterownik gdzie nie było w nim (EEPROMIE) VINU ani PINU to kupiłem go z allegro teraz go włożyłem do samochodu i wyłączyłem w nim immo off auto chodzi odpala bez immo zginął również błąd eeprom error. Poprzez kupno chodziło mi o to, żeby mieć jakiś zapasowy w razie gdybym uwalił chińskim kabelkiem ten, który był oryginalnie w aucie.
Ostatni dump jaki wrzuciłem (gdzie jest VIN) to EEPROM ECU które kupiłem z tym samochodem rejestrował się błąd pamięci eeprom w sterowniku przez co cały czas świece żarowe mrugały. Tylko jak zauważysz to podany wyżej VIN (vag-dash) zupełnie się nie zgadza z VIN-em z immo (logi z VAG-com) więc widocznie prawda jest taka, że poprzedni właściciel przełożył ECU i najniższą linią oporu wyłączył immo i dodatkowo coś skopał z eepromem może jakiś trefny przebieg wpisał. Teraz już rozumiem - następny krok to sprawdzę czy ten PIN pasuje do IMMO ale wątpię a jak nie pasi to jak pisałeś odczyt wylutowanego z immoboxa eepromu. Czy jak wyciągnę puszkę immo na stół to samochód będzie palił i jeździł?
Ostatni dump jaki wrzuciłem (gdzie jest VIN) to EEPROM ECU które kupiłem z tym samochodem rejestrował się błąd pamięci eeprom w sterowniku przez co cały czas świece żarowe mrugały. Tylko jak zauważysz to podany wyżej VIN (vag-dash) zupełnie się nie zgadza z VIN-em z immo (logi z VAG-com) więc widocznie prawda jest taka, że poprzedni właściciel przełożył ECU i najniższą linią oporu wyłączył immo i dodatkowo coś skopał z eepromem może jakiś trefny przebieg wpisał. Teraz już rozumiem - następny krok to sprawdzę czy ten PIN pasuje do IMMO ale wątpię a jak nie pasi to jak pisałeś odczyt wylutowanego z immoboxa eepromu. Czy jak wyciągnę puszkę immo na stół to samochód będzie palił i jeździł?