Sharan jest z 2001 roku, co do wylutowania to faktycznie nie mam hot-air, mam w domu programator archaiczny willem 3b bez adaptera do TMS370, natomiast gdyby chodziło o 24c04 to klipsem bez wylutu można go zczytać?
Znalazłem taki wątek na elektrodzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...l#10848712
Piszą w nim, że to jest immo 2 i pin i vin w sterowniku silnika nie jest zapisywany?
Na ross-techu jest napisane, że do adaptacji ecu z immio 1 lub 2 nie potrzeba (wg tabeli) PINU - tabela:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer
Procedura immo 2:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
Jedna rzecz mi się nie zgadza bo jak robie odczyt VCDS-Lite to tak jakby to było immo3
If you see something like "WVZKB58001H231169 VWZ7Z0W0648696" You've got
Immo-3. The first 17-digit string is the VIN. The second 14-digit string in the Immo-ID.
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: 7M3 953 257
Component: IMMO 0008
Coding: 00003
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ7MZ1V062028 VWZ1Z0A1381594
Puszka immo w jakim miejscu jest założona ?
@kaktys 123
z tego co wyczytałem jak wyłączysz immo w ecu to samochód będzie palił bez kluczy i tak też widocznie ktoś zrobił w sharanie, który mam. Założony jest dodatkowy immo. Ciągle mruga na desce świeca żarowa a w sterowniku ECU jest błąd EEPROM ERROR - nie idzie go skasowac - możliwe że po modyfikacji immo-off - tylko się domyślam. Ciągle mrugaja swiece zarowe sam blad by mnie nie irytowal
A tutaj jeszcze inaczej:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...U_Swapping
Znalazłem taki wątek na elektrodzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...l#10848712
Piszą w nim, że to jest immo 2 i pin i vin w sterowniku silnika nie jest zapisywany?
Na ross-techu jest napisane, że do adaptacji ecu z immio 1 lub 2 nie potrzeba (wg tabeli) PINU - tabela:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer
Procedura immo 2:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html
Jedna rzecz mi się nie zgadza bo jak robie odczyt VCDS-Lite to tak jakby to było immo3
If you see something like "WVZKB58001H231169 VWZ7Z0W0648696" You've got
Immo-3. The first 17-digit string is the VIN. The second 14-digit string in the Immo-ID.
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: 7M3 953 257
Component: IMMO 0008
Coding: 00003
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ7MZ1V062028 VWZ1Z0A1381594
Puszka immo w jakim miejscu jest założona ?
@kaktys 123
z tego co wyczytałem jak wyłączysz immo w ecu to samochód będzie palił bez kluczy i tak też widocznie ktoś zrobił w sharanie, który mam. Założony jest dodatkowy immo. Ciągle mruga na desce świeca żarowa a w sterowniku ECU jest błąd EEPROM ERROR - nie idzie go skasowac - możliwe że po modyfikacji immo-off - tylko się domyślam. Ciągle mrugaja swiece zarowe sam blad by mnie nie irytowal
A tutaj jeszcze inaczej:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...U_Swapping