Kupiony jak i mój ori ecu to 038906019ET 1268.
Flash w obu mam odczytany mppsem. Porównywałem oba, w moim ori jest grzebany i to nieudolnie przez poprzednika. W kupionym wygląda na ori. Mam zamiar na początek podmienić ecu z flashem ori na kupiony i na nim się bawić. Wracając do tematu eepromu, spróbuję zrobić odczyt na samochodzie, ewentualnie starym kablem na rs232 jeżeli nie ruszy zrobię immo off i będę testował. Sterownik kupiłem wyłącznie do testów, żeby nie uwalić oryginalnego. Napięcie stabilne mam powyżej 12,5v (ok 14v), więc się nie obawiam.
Oba sterowniki są a alhambry sądząc po wersji. Żeby było ciekawiej w edcsuite pokazuje kod silnika AJM
Gdzie to znaleźć w edcsuite?
Czyli robiąc kopię flasha (z mapami) robi się kopia i eepromu z 24c04? Jak to wygląda?
Flash w obu mam odczytany mppsem. Porównywałem oba, w moim ori jest grzebany i to nieudolnie przez poprzednika. W kupionym wygląda na ori. Mam zamiar na początek podmienić ecu z flashem ori na kupiony i na nim się bawić. Wracając do tematu eepromu, spróbuję zrobić odczyt na samochodzie, ewentualnie starym kablem na rs232 jeżeli nie ruszy zrobię immo off i będę testował. Sterownik kupiłem wyłącznie do testów, żeby nie uwalić oryginalnego. Napięcie stabilne mam powyżej 12,5v (ok 14v), więc się nie obawiam.
Oba sterowniki są a alhambry sądząc po wersji. Żeby było ciekawiej w edcsuite pokazuje kod silnika AJM
(20-03-2019, 03:12)kalamb napisał(a): Można by spróbować jeszcze jednego. Zgrać z ori te cześć epromu którą odczytuje Vag commander, wyedytować w programie EDC15 Suite ( jest możliwość wpisania numeru VIN i VIN Immo i sekretnego kodu czterocyfrowego) i wgrać programatorem do nowego sterownika. To przychodzi mi do głowy ale nie robiłem tego wiec nie wiem czy to się uda.
Gdzie to znaleźć w edcsuite?
Czyli robiąc kopię flasha (z mapami) robi się kopia i eepromu z 24c04? Jak to wygląda?
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce