08-09-2011, 20:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2011, 20:17 przez daneczek76.)
prawy schowek w bagażniku gdzie lewarek jest naklejka z symbolem silnika.
wesol masz racje ale ja bym się nie doszukiwał jakiś tam czujników w ECM tylko wymienił zawór lub wężyki przy zaworz, ewentualnie zobaczył jak tam łopaty turbawki - bo przy niesprawnym N75 ten drugi błąd potrafi wyskoczyć a to najczęstszy przyczyna i usterka. Tym-bardziej że po odpaleniu wraca do normy a wiec można wywnioskować że się zawiesza.
miałem ten przypadek w silniku AGR u siebie dokładnie te same błędy.
Nie wiem może się mylę ale szukał bym tych naj częściej spotykanych przyczyn.
wesol masz racje ale ja bym się nie doszukiwał jakiś tam czujników w ECM tylko wymienił zawór lub wężyki przy zaworz, ewentualnie zobaczył jak tam łopaty turbawki - bo przy niesprawnym N75 ten drugi błąd potrafi wyskoczyć a to najczęstszy przyczyna i usterka. Tym-bardziej że po odpaleniu wraca do normy a wiec można wywnioskować że się zawiesza.
miałem ten przypadek w silniku AGR u siebie dokładnie te same błędy.
Nie wiem może się mylę ale szukał bym tych naj częściej spotykanych przyczyn.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.