Liczba postów: 19
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
witam
mam problem z moim ogrzewaniem postojowym d5w.
przestało odpalacac to kupiłem nową świece bo myślałem ze padła,rozebrałem a tam niespodzianka-kołek żarowy i do tego sprawny,na kompie wywala błęda 1409 rozebrałem cały piecyk i wszystko wygląda dobrze.nie podoba mi sie pompka paliwa bo cyka tak jak zawsze ale nie kapnie ani kropelka paliwa.sprawdziłem to tak że uruchomiłem ogrzewanie postojowe zdjąłem wężyk paliwowy z podgrzewacza zrobił test zatrzymał sie potem ruszył na chwile i znowu stop a paliwa nie widac
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wyciagnij pomke z auta odkrec króciec na niej i tam masz sitko. Wyczusc je. Popukaj w ta pomke pare razy kluczemjakims czy srubokretem. Potem podepnij kabelki jakies tak bys mogl podawac prad pulscyjnie a jeden koniec tej pompki zanurz w ropie by sobei czerpala. Powinna pluć kropelkami ropy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
dzięki jutro z rana sprawdze i napisze.oby to było to
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam.Dodatkowo możesz ją rozebrać -w krućcu wyjściowyn jest zaworek zwrotny/taka kulka ze sprężynką/ może się zawiesiła -tylko jedna uwaga-licz dokładnie ilość obrotów gwintu przy odkręcaniu krućca-musisz skręcić na taką samą wysokość-to jest regulacja dawki paliwa dla Twojego piecyka.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tu tego nei ma rozbieralnego. To pompka do D5W- jest inna niz ta do D3W. Nie ma opcji regulacji wydajnosci w niej ani dojscia do kulki ze sprezynka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 864
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
13-11-2015, 22:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2015, 22:49 przez Stefano.)
(13-11-2015, 21:55)piotr840710 napisał(a): dzięki jutro z rana sprawdze i napisze.oby to było to
Prawdopodobnie masz brudną pompkę, lub uszkodzoną. Mogą być też niedrozny wężyk miedzy zbiornikiem a pompką.
Pompka D3WZ i D5WZ do SGA, konstrukcyjnie jest taka sama, ma dwa osobne wypuszczone piny. Po stronie zasilającej króciec na klucz 17 mm z sitkiem, a po stronie wyjscia dławik klucz 10 mm i zaworek zwrotny klucz 8 mm. Różnią sie jedynie ustawieniem dawki paliwa.
Paweł masz na mysli pewnie pompkę na gniazdo 2-wu pinowe? Taka pompka też Eberspachera występowała w innych autach.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
13-11-2015, 22:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2015, 23:02 przez wesol.)
Tak mam taka na wtyczke a nie na wsowki dwie. Wydaje mi sie ze w tych pompkach chyba niema regulacji by sobie mozna bylo krecic wydatkiem. Owszem tu po stronie sitka mozna sobie odkreci i tam sitko wyczyscić ale chyba tylko tyle mozna sobie tam podlubać.
Coś takiego jest z jednej strony przykrecany króciec a z drugiej nic sie nei da pokrecić. To akurat pompka od webasto a nie ebera ale ja strona od wtyczki wydaje sie byc podobna jak umnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 655
Liczba wątków: 13
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
1
(13-11-2015, 22:10)Jędrek Z napisał(a): Witam.Dodatkowo możesz ją rozebrać -w krućcu wyjściowyn jest zaworek zwrotny/taka kulka ze sprężynką/ może się zawiesiła -tylko jedna uwaga-licz dokładnie ilość obrotów gwintu przy odkręcaniu krućca-musisz skręcić na taką samą wysokość-to jest regulacja dawki paliwa dla Twojego piecyka.
Lepiej tego nie rozbieraj gdyz pozniej mozesz tego nie ustawic tak jak to robia na stole.
Odepnij piny daj zewnętrzne napiecie i pstrykaj a pojawi sie ropka na wezyku co wchodzi do pieca. Wczesniej go zdejmij z pieca. Ja tak zrobilem i piec zagadal a tak tylko startowal i wygaszal sie. Wczesniej na drugim kruccu odkrec i oczysc sitko jak masz podejzenie ze jest brudne. U mnie piec widocznie malo pracowal gdyz sitko bylo idealne.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej. Mam rowniez Seata Alhambre AFN.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
a jak to jest z tym podpinaniem pod komputer.pytam bo raz udało mi sie połączyć odczytac i skasowac błąd później już kicha.z tego co czytam na forum to trzeba miec tester do ebera.zmazała mi sie tabliczka i niewiem dokładnie jaki to model ale wydaje mi sie ze to jest d5ws bo na komputerze miałem napisane d5w a s chyba oznacza postojowe tak??
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
jeżeli udało ci się połączyć , to sprawdź wtyczkę przy piecu czy przewody nie są zaśniedziałe . ja mam skaner viakena i nim się łącze bez problemu
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG