12-11-2015, 07:39
Atam gadasz tak bo takiego trafiles z problemami. Nie widze potrzeby w regulacji drzwi. Nromalnie auto eksploatowane nie musi miec regulacji na zawiasach. Po co?? Wystarczy ze ktos zawiasy i zaki smaruje to nic mu nie opusci sie. Zamek klapy?? hmm czy ja wiem- nie kazdy SGA ma z tm problem. Ja mam pierwszy wypust plifta i nie mam z tym problemow. Tak jak problemy z zamkami itd. Wystarczy tylo ze zamki sa nasmarowane. Kable w przelotkach to owszem sie łamią. Skrzynie hmm te poznejsze z ta klapka plastikowa mialy problemy z luzem. Te wczesniejsze 6 boegowe nie maja problemów. T4 ??hmm zawieszenie tprzednie nie nalezy do szczesliwych, skryznie w 2.5 TDI?? hmmm dwie juz przewalkowalem- bardzo drogie sa i ciezko o dobry towar. Silnik 2.5 tdi? najwiecej 102 konnych ktore jak na ta bude slabo jadą z turbina na WG. Dwa pasku rozrzadu, nieszczesna pompa wtryskowa ktora tez droga jest a juz te od 2.5 tdi 150 konnych to rodzynek. Czy taki T4 to taki cud malina?? Czy ja wiem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.