17-11-2015, 18:20
dawi sie nei reguluje. Generlanei w zadnym si enei reguluje dawkowania paliwa. Nawet w starych silnikach VP.
Ilosc podanego paliwa warunkuje jakie beda obroty silnika jelsi mowimy o pracy bez obciazenia. Czyli jesli zmneisjzy ktos jakims sposoben ilosc pdanego paliwa to obroty musza spawsc. Silnik nie chodzi na powietrze a na paliwo. Wskazania na fis to tylko wskazania to nie pomiar precyzyjny. Jelsi trzeba to sobie mozna skorygowac go vagiem.
Czemu pytam o walek rozrzadu?? bo sa tez zamienniki ktore to nei sa idalena kopia royginalnego walka wiec sa przeklamania w pewnych polozoeniach i dlateog tez pozniej bywa tak ze na takim walku mimo ze synchronizacja wskazuje na vagu ze jest daleka od zera silnik chodzi poprawnie. Zreszta jak sama nzawa mowi kąt synchronizacji. Jasli cos synchronizujemy czyli cos zdrywmy czyli zgrywa sie prace walka rzadzau ktory dusi i zawory jak i na pompki z synchronizowaniem czujnika ktory informuje komp o polozeniu walka. Czy jak ja mam u siebie zmienione koncowki wtryskowe w pompowtryskach na takie co podaja prawie dwa razy tyle paliwa co te seryjne to co dawke apowinna byc tak ze powinien chmurzyc juz na jalowych co nie bo przecie komp podaje paliwo na jakas dawke- nie wiem odmierza na wadze czy pipetką?? Ma podac tylko tyle by utrzymac pewne obroty.
Owszem dawkowanie moze byc podniesione ale tylko i wylacznie w pewnych warunkach a nie ze ot tak sobie.
Tez myslalme jak to jest ze RObert mi ustawial chyba ze dwa lata temu dawke na 64 mg.. Mowie ze jak?? na 64 przecie to seria dla ASZ?? a walczymy przecie o wiekszą moc. Tak ale dawka jak dawka al ejest jeszcze czas podawania paliwa. Wydluż czas podania paliwa a silnik odstanie wiecej koksu co nie.
Ilosc podanego paliwa warunkuje jakie beda obroty silnika jelsi mowimy o pracy bez obciazenia. Czyli jesli zmneisjzy ktos jakims sposoben ilosc pdanego paliwa to obroty musza spawsc. Silnik nie chodzi na powietrze a na paliwo. Wskazania na fis to tylko wskazania to nie pomiar precyzyjny. Jelsi trzeba to sobie mozna skorygowac go vagiem.
Czemu pytam o walek rozrzadu?? bo sa tez zamienniki ktore to nei sa idalena kopia royginalnego walka wiec sa przeklamania w pewnych polozoeniach i dlateog tez pozniej bywa tak ze na takim walku mimo ze synchronizacja wskazuje na vagu ze jest daleka od zera silnik chodzi poprawnie. Zreszta jak sama nzawa mowi kąt synchronizacji. Jasli cos synchronizujemy czyli cos zdrywmy czyli zgrywa sie prace walka rzadzau ktory dusi i zawory jak i na pompki z synchronizowaniem czujnika ktory informuje komp o polozeniu walka. Czy jak ja mam u siebie zmienione koncowki wtryskowe w pompowtryskach na takie co podaja prawie dwa razy tyle paliwa co te seryjne to co dawke apowinna byc tak ze powinien chmurzyc juz na jalowych co nie bo przecie komp podaje paliwo na jakas dawke- nie wiem odmierza na wadze czy pipetką?? Ma podac tylko tyle by utrzymac pewne obroty.
Owszem dawkowanie moze byc podniesione ale tylko i wylacznie w pewnych warunkach a nie ze ot tak sobie.
Tez myslalme jak to jest ze RObert mi ustawial chyba ze dwa lata temu dawke na 64 mg.. Mowie ze jak?? na 64 przecie to seria dla ASZ?? a walczymy przecie o wiekszą moc. Tak ale dawka jak dawka al ejest jeszcze czas podawania paliwa. Wydluż czas podania paliwa a silnik odstanie wiecej koksu co nie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.