16-11-2015, 00:04
Kolego w moim BRT jest identycznie: kąt synchronizacji ustawiony na 0 i spalanie 1,5 l/h a w trasie kosmos. Próbowałem różnych ustawień i przy zejściu w minus tak ok 4 spalanie jest ok, auto jeździ ok, spaliny mniej gryzące.
Wyczytałem w necie że dla silników 2,0 norma jest -6 +6 i że 0 nie zawsze jest idealne .
Zauważyłem ze jak zajdziesz poza zakres to w kompie tez Ci pokaże 0, wiec trzeba na to uważać i być pewnym czy się nie przecholowało, dosłownie muskać kluczem przy ustawianiu.
Ciekawostka przy ustawieniu na blokady komp zamiast 0 pokazuje ok -2.(Krzywe koło?)
Ps. Polecam zainteresować się zabierakiem pompy oleju w Brt, ja postanowiłem wymieniać go co 100 tys km. Koszt 16 zł w aso a pewność większa że pompa nie padnie.
Wyczytałem w necie że dla silników 2,0 norma jest -6 +6 i że 0 nie zawsze jest idealne .
Zauważyłem ze jak zajdziesz poza zakres to w kompie tez Ci pokaże 0, wiec trzeba na to uważać i być pewnym czy się nie przecholowało, dosłownie muskać kluczem przy ustawianiu.
Ciekawostka przy ustawieniu na blokady komp zamiast 0 pokazuje ok -2.(Krzywe koło?)
Ps. Polecam zainteresować się zabierakiem pompy oleju w Brt, ja postanowiłem wymieniać go co 100 tys km. Koszt 16 zł w aso a pewność większa że pompa nie padnie.