Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wymiana paska od pompy wspomagania
#1
witam nie wiem czy temat był . tak jak w temacie jak wymienić pasek od wspomagania . wymienił ktoś ??? dajcie jakieś instrukcje jak to zrobić . z góry dzięki
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"Tongue
Odpowiedz




#2
Stasio 59 twoja instrukcja pomgła pasek wymieniony. A tak z ciekawości co ten pasek napędza porucz pompy wspomagania ????
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"Tongue
Odpowiedz
#3
Ten pasek napedza jeszcze pompe wody.
Drugi pasek ten szeroki napedza kompresor klimy i alternator.
PozdrawiamShy
VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110, 1998rShy
Odpowiedz
#4
dzięki Smile
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"Tongue
Odpowiedz
#5
Witam, może mi ktos napisac jak poluznic ten napinacz paska klinowego pompy wspomagania???chce wymienic obydwa ten klinowy i ten wielorowkowy. Prosze o napisanie krok po kroku jak poluznic i ile naciagnacWinksilnik 1.9TDI 110KM AFN
Odpowiedz
#6
Zdejmujesz osłonę dolną tzw koryto z silnika.(4 śruby klucz 13 oraz 2 śruby na klucz 10)
Bierzesz klucz 13 i luzujesz śrubę przy pompie od wspomagania tą co jest na niej większ nakrętka nałożona. Tą większą śrubą jak dobrze pamietam 17 lub 19 delikatnie przekręcasz i luzuje się pasek klinowy od pompy wspomagania.Tak wygląda ta śruba.
http://archiwum.allegro.pl/oferta/sruba-...65140.html
Zdejmujesz pasek od wspomagania . Potem bierzesz klucz 13 i tak jak na fotce naciągasz napinacz i zsuwasz pasek z napinacza a potem z kółka altka.
Napinacz nowszego typu
http://img191.imageshack.us/img191/176/a1310234.png
Napinacz na drucie taki powinien być u Ciebie.
http://i.ytimg.com/vi/CkKq93e_zug/maxresdefault.jpg

Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI Heart
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Odpowiedz




#7
Czyli nie musze luzowac wszystkich śrub kolo pompy tych dwóch z boku i jednej z tyłu? ??
Odpowiedz
#8
Z tego co pamiętam, wymieniałem ostatnio w 1z to luzujesz 13stkę na pompie przy regulacji, i dwie 13 z tyłu za pompą, co do naciągania to tyle ile się da.
Odpowiedz
#9
Parę miesięcy temu wymieniałem u siebie i musisz zluzować tą z tyłu, jest jedna 13 chyba bo inaczej nie nałożysz paska. Ostrzegam abyś nie próbował naciągać tą śrubą z ząbkami bo tylko ją zjedziesz, ona jest tylko do tego aby pasek ci się nie luzował, a nie do naciągania
Odpowiedz
#10
oskrecasz przy napinaczu pompy wspomaganiakluczem 13 a samą zebatke przekrecasz w strone silnika kluczem 22. Napinacz paska wielorowkowego łapiesz kluczem 13 i ciagniesz w strone pasa przedniego
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wymiana łożyska/poduszki na kolumnie McPersona kajdan 3 250 08-02-2024, 23:41
Ostatni post: kajdan
  Wymiana tarcz hamulcowych tyl piotrb79 0 248 19-08-2023, 22:21
Ostatni post: piotrb79
  Wymiana przedniego błotnika juniormater 1 439 23-03-2023, 10:02
Ostatni post: Niemago
  Wymiana dwumasy sharan 4motion Bogos 49 13,069 12-03-2023, 00:18
Ostatni post: PabloLG
  Wymiana blendy juniormater 3 566 06-03-2023, 22:07
Ostatni post: Bogos
  kolory nadwozia, ile jest odcieni czarnych ? Wymiana drzwi w kolorze. m-blue 4 1,326 19-11-2021, 18:54
Ostatni post: wesol
  ['03] Kierownica zwykła wymiana leo 3 1,060 19-10-2021, 07:06
Ostatni post: leo
  Wymiana skrzyni automat 1.9tdi jaka skrzynia ??? Kony 11 3,321 16-06-2021, 21:44
Ostatni post: Kony
  Poduszka,airbag fotela. Wymiana yark 0 1,268 24-04-2021, 21:53
Ostatni post: yark
  Wymiana przewodu klimatyzacji 2 strefowej Bogos 12 6,439 31-10-2020, 17:30
Ostatni post: Viper

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości