Liczba postów: 364
Liczba wątków: 41
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
witam nie wiem czy temat był . tak jak w temacie jak wymienić pasek od wspomagania . wymienił ktoś ??? dajcie jakieś instrukcje jak to zrobić . z góry dzięki
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"
Liczba postów: 364
Liczba wątków: 41
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Stasio 59 twoja instrukcja pomgła pasek wymieniony. A tak z ciekawości co ten pasek napędza porucz pompy wspomagania ????
SHARAN 1.9 TDI ASZ
"każdy chłopak z polskiej wsi jeździ wozem w TDI"
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
07-09-2015, 11:31
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-09-2015, 11:32 przez Kamillo.)
Czyli nie musze luzowac wszystkich śrub kolo pompy tych dwóch z boku i jednej z tyłu? ??
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
1
Z tego co pamiętam, wymieniałem ostatnio w 1z to luzujesz 13stkę na pompie przy regulacji, i dwie 13 z tyłu za pompą, co do naciągania to tyle ile się da.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 8
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Parę miesięcy temu wymieniałem u siebie i musisz zluzować tą z tyłu, jest jedna 13 chyba bo inaczej nie nałożysz paska. Ostrzegam abyś nie próbował naciągać tą śrubą z ząbkami bo tylko ją zjedziesz, ona jest tylko do tego aby pasek ci się nie luzował, a nie do naciągania
Liczba postów: 295
Liczba wątków: 28
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
0
oskrecasz przy napinaczu pompy wspomaganiakluczem 13 a samą zebatke przekrecasz w strone silnika kluczem 22. Napinacz paska wielorowkowego łapiesz kluczem 13 i ciagniesz w strone pasa przedniego