mk1
Użytkownik niezarejestrowany...
Witam
Cieknie mi dość mocno spod uszczelki miski olejowej w Alhambrze 1,9 tdi 1Z. I teraz moje pytanie - czy przy wymianie zakładać nową uszczelkę czy kleić miskę na klej ( reinzosil ) już bez uszczelki ?
Poazdrawiam
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
(05-01-2014, 11:36)mk1 napisał(a): Witam
Cieknie mi dość mocno spod uszczelki miski olejowej w Alhambrze 1,9 tdi 1Z. I teraz moje pytanie - czy przy wymianie zakładać nową uszczelkę czy kleić miskę na klej ( reinzosil ) już bez uszczelki ?
Poazdrawiam
Hej! Wkładaj uszczelkę. Płaciłem 35zł. Miałem oryginalnie na klej i w niektórych miejscach go wymyło całkowicie i ciekło. Może i za Twoich czasów by jeszcze nie wymyło, ale w razie W jest szybciej wymienić, nie trzeba usuwać resztek tego kleju
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 298
Liczba wątków: 17
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
1
Zakładaj uszczelkę i ją podklej od strony miski.
Arthezz Listonosz In-Post
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
kiedyś gościu przyjechał golfem do mnie zebym mu uszczelke wymienił pod miską po wymienie na uszczelke dalej ciekło,później zastosowałem mase klejącą i dalej ciekło a okazało się ze gościu próbował sam uszczelnić miske i pomylił śróbki wkręcił dłuższą sróbke w obugowe uszczelniacza i pękła i z tamtędy się sączyło wiec kolego sprawdz dokładnie skąd leci olej bo może uszczelniacz póścił już,ja składałem na mase uszczelniającą firmy wurth
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
witam jestem swiezo po wymianie uszczelki pod miska zakladalem metalowo gumowa i po zdjeciu wlasnie taka ta siedziala, ogolnie problemow ze zdjeciem miski nie ma sruby na nasadke 10 i na torxy przystosowane najgorsze dojscie do 2 srub umieszczonych pod taka blaszka ze skrzyni przykrecona na 2 srubki na klucz 8, i tam wylaniaja sie owe 2 srubki najlepiej miec przedluzke elastyczna ja poradzilem sobie z torxem o ile nie bylo problemow z wykreceniem tak juz z wkreceniem ich na swoje miejsce byl problem bo srubki pod katem wchodza ale jakos dalem rade co prawda troche mi to zajelo ogolem jestem zadowolony bo motor w srodku czysty i przejechane ma faktycznie 205 tys
Liczba postów: 240
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
Witam.A przy zakładaniu tej metalowo-gumowej uszczelki smarowałeś ją jakimś uszczelniaczem,czy zakładałeś ją "na sucho" ?