Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
też się załapałem, ale trochę to potrwa zaczym coś wymyślą skoro nie dali rady przez tyle lat.
Liczba postów: 142
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
0
Najlepsze jest to że ta afera nie ma żadnego wpływu dla normalnego Kowalskiego, będzie dalej jeździł i cieszył się zjazdy autem z tym silnikiem bo to naprawdę udana jednostka ,mało pali, cicha i dynamiczna. W Polsce i tak 70% aut nie spełnia norm EURO2 czy EURO3 a połowa z tego nie spełnia żadnych norm. Właśnie na wiosnę VW ogłosił że chce zostać liderem sprzedaży aut na świecie, do tej pory była Toyota i raczej już po tej aferze nie będzie długo, ktoś dał cynk i posprzątane. Nie żebym bronił tu koncernu VW, bo ktoś dał nieźle d...y w VW ale zapewne dowiemy sie nie długo że takie praktyki to nie tylko w VW.
Liczba postów: 270
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
1
tak to własnie wygląda, jak się popatrzy na inne marki siedzące cicho i jeszcze tracący na giełdach a toretycznie powinny zyzskiwać.
generalnie te całe normy , a może bardziej nie normy tylko sposób ich mierzenia to o kant du..
tak jak ze średnim spalaniem, na max napompowane koła + zaklejone drzwi,
generalnie, zamierzam się poddać tej akcji serwisowej i nie zamierzam wycinać DPF.