07-05-2019, 20:02
To też jakaś bzdura. Egr w aucie co ma już nakulane że 150-250 tys zawsze ma prawo się zepsuć. Zresztą robili soft na szybkiego to pewnie i bardziej czuły niedopracowany jest w kwestii egr. Musieli coś zrobić na wariata bo coś tam wykryli. Nic nie zrobili złego. To samo co w renaulrach oplach i innych. Kto komu zabroni zrobić softów i piętnaście w jednym sterowniku. W czasach TDI vp już były po trzy softy na jednym sterze czyli w 1996 roku.
Czy na adblue czy inny specyfik czy nawet suchy to i tak nadal DPF i póki user nie będzie dbał o to to będą z tym problemy. póki sprawny to i przebieg 800 tys km wcale nie tylko po drogach szybkiego ruchu nie jest straszne dla tego systemu. Bzdury czytane z autoswiatu czy innych gazet to radzę dobrze brać z przymrużeniem oka.
Czy na adblue czy inny specyfik czy nawet suchy to i tak nadal DPF i póki user nie będzie dbał o to to będą z tym problemy. póki sprawny to i przebieg 800 tys km wcale nie tylko po drogach szybkiego ruchu nie jest straszne dla tego systemu. Bzdury czytane z autoswiatu czy innych gazet to radzę dobrze brać z przymrużeniem oka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.