07-05-2019, 18:34
Po prostu vwszrot i będzie coraz gorzej. Coraz bardziej wyśrubowane normy spalin, coraz szybciej wypuszczane auta "testowane" na klientach. Myślałem, że po b6 3C5 trochę się polepszyło z jakością, ale jak widać nie. Nie oszukujmy się, jakby chcieli być eko to spokojnie zrobiliby dobrej jakości system, który non stop by się nie psuł z dzisiejszym poziomem techniki, ale po co, przecież lepiej wyprodukować szrot, który po 5 latach będzie nadawał się na złom. Nie mówię o coraz to nowszych normach bo faktycznie z pustego i salomon nie naleje, ale Niemcy sami sobie winni.
Z ciekawości czy adblue można dołożyć do silnika starszej generacji jak np AUY? Bo to chyba zdecydowanie lepsze rozwiązanie od dpf`a.
Z ciekawości czy adblue można dołożyć do silnika starszej generacji jak np AUY? Bo to chyba zdecydowanie lepsze rozwiązanie od dpf`a.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce