24-01-2017, 11:06
Cześć,
Wczoraj dostałem pismo (polecony z potwierdzeniem odbioru), a zaraz po tym telefon (nagrywany) z Poznania (61-667-87-76) z informacją, że jest dostępne nowe oprogramowanie i mogę umówić się na wizytę.
Niestety seat w przeciwieństwie do vw nie oferuje żadnych bonów czy innych rekompensat.
Oczywiście nie umówiłem się jeszcze, akcja jest dobrowolna, poczytam jakie są wrażenia innych użytkowników i dopiero przy okazji najbliższego przeglądu podejmę decyzję.
A czy ktoś z Was "naprawiał" już silnik CFGC?
Pozdrawiam,
Marcin
Wczoraj dostałem pismo (polecony z potwierdzeniem odbioru), a zaraz po tym telefon (nagrywany) z Poznania (61-667-87-76) z informacją, że jest dostępne nowe oprogramowanie i mogę umówić się na wizytę.
Niestety seat w przeciwieństwie do vw nie oferuje żadnych bonów czy innych rekompensat.
Oczywiście nie umówiłem się jeszcze, akcja jest dobrowolna, poczytam jakie są wrażenia innych użytkowników i dopiero przy okazji najbliższego przeglądu podejmę decyzję.
A czy ktoś z Was "naprawiał" już silnik CFGC?
Pozdrawiam,
Marcin